-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo czy nie turbo.
Date: Sun, 13 Nov 2016 19:49:46 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <o0acjb$cit$1@dont-email.me>
References: <8...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 13 Nov 2016 18:49:15 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="b740b3f2d9c58125bda03f7fe1896437";
logging-data="12893";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19ZRZwkQHdyud57XPjBFXUu"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <8...@g...com>
Cancel-Lock: sha1:FNSxfFqX9c25X2cv4fF+9s5DDkU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592539
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.11.2016 o 17:48, Bolko pisze:
> Dalszy ciąg moich wywodów na temat spalania :)
>
> Mam Seata 1,4 8V 60 KM spalanie 9 litrów na 100 km
> Przez dwa lata żona miała służbową Octavie
> czyli Octavia 1,4 TSI 140KM i spalanie było coś 7,5 litra na 100 km
> W obu przypadkach styl jazdy podobny bo też mogłem kierować tym autem :)
>
> Mając Turbo oszczędzam 1,5 litra x 4,5 zł = 7 zł/100 km
>
> Czyli przy przelocie 150 kkm oszczędzam 10 kzł.
> Łażąc po forach wychodzi na to że nowa turbina to koszt 2,2 kzł + robota.
>
> Dobrze liczę czy coś jeszcze trzeba uwzględnić z racji posiadania Turbo?
>
> ps
> kwestie przyjemności z jazdy odstawiam na bok
> liczę tylko co mi się bardziej opłaca
>
opłaca się? Najmniej wydasz jeśli ( w tych realiach) będziesz miał auto
bez dwumasy, bo padnie szybciej niż turbo. fap dpf też mogą Ci humor
zepsuć. Stare hdi 2.0 były pozbawione tych wynalazków.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.16 20:57 cef
- 13.11.16 21:37 Irokez
- 13.11.16 22:01 Scobowski
- 14.11.16 08:31 Myjk
- 14.11.16 09:02 Trybun
- 14.11.16 09:03 Trybun
- 14.11.16 13:11 Budzik
- 14.11.16 13:41 J.F.
- 14.11.16 14:11 nadir
- 14.11.16 23:04 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 15.11.16 09:49 p...@g...com
- 15.11.16 10:30 J.F.
- 15.11.16 19:40 LEPEK
- 15.11.16 21:06 e-Shrek
- 15.11.16 21:07 e-Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=