-
21. Data: 2009-06-01 07:41:02
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: a...@g...com
On 1 Cze, 00:38, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
>
> Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
> bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
> jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]
No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
męczyć? :-)
--
Artur
-
22. Data: 2009-06-01 08:16:42
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gvuujq$hdt$3@news.wp.pl...
> fv pisze:
>
>> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
>> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
>> pewno nie.
>
> Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg to
> i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
> nienajgrubszy pasazer.
No, przy 174cm wzrostu 60kg to całkiem szczupła pasażerka. (:
>> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
>
> A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
> nic nie znaczy.
>
>> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
>
> Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.
>
Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:
http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter
-chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewI
temQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p
3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A131
8|301%3A1|293%3A1|294%3A200
http://shop.ebay.co.uk/merchant/chiledog_123
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
=280351421780&rvr_id=&mfe=sidebar
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
=220421758502&rvr_id=&mfe=sidebar
Nawet to ostatnie, choć zalatuje wiejskim tuningiem, jest pomysłem ciekawym
i przemyślanym.
I za trochę więcej kasy:
http://shop.ebay.co.uk/merchant/xjrat
http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-STEALTH-BANDIT-fully-cu
stom-s-spent_W0QQitemZ170337989510QQcmdZViewItemQQpt
ZUK_Motorcycles?hash=item27a8ef7386&_trksid=p3286.c0
.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3
A1|293%3A1|294%3A200
Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego
bandita.
Przy pewnym zapasie kasy, oczywiście. Która raczej nie zwróci się przy
sprzedaży.
--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
23. Data: 2009-06-01 08:47:21
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: Kuczu <p...@j...pl>
Jasio pisze:
>
> http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter
-chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewI
temQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p
3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A131
8|301%3A1|293%3A1|294%3A200
Ale gosc nawydziwial :) Zabil mnie ten tylny wahacz z przodu. Aczkolwiek
pomysl niecodzienny i calkiem mu to zgrabnie wyszlo.
> Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego
> bandita.
Ale wykonanie mocno slabe.
Zreszta nie trzeba sie mocno naszukac, wystarczy wpisac w google "suzuki
bandit streetfighter"
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
24. Data: 2009-06-01 09:39:39
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
a...@g...com napisał(a):
> On 1 Cze, 00:38, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
>
>>Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
>>bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
>>jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]
>
> No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
> Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
> motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
> męczyć? :-)
Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym
motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach
sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie
wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
-
25. Data: 2009-06-01 09:47:26
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: fv <f...@c...com>
Kuczu wrote:
> fv pisze:
>
>> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
>> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
>> pewno nie.
>
> Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
> to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
> nienajgrubszy pasazer.
Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
problemy. Ja jestem
skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.
>> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
> A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
> nic nie znaczy.
:O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.
>> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
> Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.
To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest
i tak lepszy
niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN
kosztuje - to
dużo, ale może warto?
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
26. Data: 2009-06-01 09:56:22
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: Kuczu <p...@j...pl>
fv pisze:
> Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
problemy. Ja jestem
> skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.
Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy
roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko
bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek
i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy.
> :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.
Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo
silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od
GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet
115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6.
> To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX
jest i tak lepszy
> niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k
PLN kosztuje - to
> dużo, ale może warto?
Ja bym nie dal :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
-
27. Data: 2009-06-01 10:05:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: a...@g...com
On 1 Cze, 11:39, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
wrote:
>
> Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym
> motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach
> sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie
> wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)
--
Artur
-
28. Data: 2009-06-01 11:02:36
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: "metalbeast" <p...@-...pl>
> wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)
**
no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
osi i wysokość siodła podobna
Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też
go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki
Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami,
choćby parkingowymi...
Wiadomo, że sprzęt to rzecz nabyta i zawsze można zmienić, dla tego nie ma
co się rozwodzić nad tym co lepsze itd.
Gość od którego kupiłem suze zminił ją po nie całym roku jeżdżenia :) ja
zostawie sobie ją na dłużej bo mi się fajnie jezdzi (i tanio).
-
29. Data: 2009-06-01 11:54:29
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: a...@g...com
On 1 Cze, 13:02, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
> > wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
>
> No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
> bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
> mówię ;-)
>
> **
> no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
> osi i wysokość siodła podobna
Na szczęście rozstaw osi i wysokość siodła to nie wszystko :-) Ale jak
zbigi kazał się nie wypowiadać ludziom powyżej 180cm to się nie
wypowiadam ;-)
> Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też
> go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki
> Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami,
> choćby parkingowymi...
Nigdy nie mówiłem, że się nie nadaje. Ja zaczynałem na wszelkiej maści
demoludach i jak dla mnie jazda na GS niewiele się różniła od jazdy na
MZ 251 czy Jawie 350TS, chociaż nie powiem kiedyś chciałem mieć GS-a
ale teraz się cieszę, że wtedy go nie kupiłem :-)
--
Artur
-
30. Data: 2009-06-01 20:38:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
Jasio pisze:
> Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:
może nie za marne pensy ale ciekawe:-)
http://tiny.pl/3rt6
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem