eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 21. Data: 2009-06-01 07:41:02
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: a...@g...com

    On 1 Cze, 00:38, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    >
    > Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
    > bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
    > jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]
    No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
    Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
    motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
    męczyć? :-)

    --
    Artur


  • 22. Data: 2009-06-01 08:16:42
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>



    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gvuujq$hdt$3@news.wp.pl...
    > fv pisze:
    >
    >> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    >> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    >> pewno nie.
    >
    > Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg to
    > i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
    > nienajgrubszy pasazer.

    No, przy 174cm wzrostu 60kg to całkiem szczupła pasażerka. (:

    >> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
    >
    > A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
    > nic nie znaczy.
    >
    >> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
    >
    > Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.
    >

    Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

    http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter
    -chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewI
    temQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p
    3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A131
    8|301%3A1|293%3A1|294%3A200

    http://shop.ebay.co.uk/merchant/chiledog_123

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =280351421780&rvr_id=&mfe=sidebar

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =220421758502&rvr_id=&mfe=sidebar
    Nawet to ostatnie, choć zalatuje wiejskim tuningiem, jest pomysłem ciekawym
    i przemyślanym.

    I za trochę więcej kasy:

    http://shop.ebay.co.uk/merchant/xjrat

    http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-STEALTH-BANDIT-fully-cu
    stom-s-spent_W0QQitemZ170337989510QQcmdZViewItemQQpt
    ZUK_Motorcycles?hash=item27a8ef7386&_trksid=p3286.c0
    .m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3
    A1|293%3A1|294%3A200

    Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego
    bandita.
    Przy pewnym zapasie kasy, oczywiście. Która raczej nie zwróci się przy
    sprzedaży.

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 23. Data: 2009-06-01 08:47:21
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:

    >
    > http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter
    -chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewI
    temQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p
    3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A131
    8|301%3A1|293%3A1|294%3A200


    Ale gosc nawydziwial :) Zabil mnie ten tylny wahacz z przodu. Aczkolwiek
    pomysl niecodzienny i calkiem mu to zgrabnie wyszlo.


    > Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego
    > bandita.

    Ale wykonanie mocno slabe.


    Zreszta nie trzeba sie mocno naszukac, wystarczy wpisac w google "suzuki
    bandit streetfighter"




    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/


  • 24. Data: 2009-06-01 09:39:39
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    a...@g...com napisał(a):
    > On 1 Cze, 00:38, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    >
    >>Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
    >>bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
    >>jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]
    >
    > No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
    > Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
    > motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
    > męczyć? :-)

    Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym
    motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach
    sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie
    wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)


  • 25. Data: 2009-06-01 09:47:26
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:
    > fv pisze:
    >
    >> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    >> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    >> pewno nie.
    >
    > Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
    > to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
    > nienajgrubszy pasazer.

    Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
    problemy. Ja jestem
    skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

    >> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
    > A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
    > nic nie znaczy.

    :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

    >> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
    > Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

    To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest
    i tak lepszy
    niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN
    kosztuje - to
    dużo, ale może warto?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 26. Data: 2009-06-01 09:56:22
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    fv pisze:

    > Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
    problemy. Ja jestem
    > skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

    Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy
    roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko
    bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek
    i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy.

    > :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

    Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo
    silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od
    GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet
    115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6.


    > To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX
    jest i tak lepszy
    > niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k
    PLN kosztuje - to
    > dużo, ale może warto?

    Ja bym nie dal :)


    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/


  • 27. Data: 2009-06-01 10:05:31
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: a...@g...com

    On 1 Cze, 11:39, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    >
    > Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym
    > motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach
    > sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie
    > wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
    No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
    bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
    mówię ;-)

    --
    Artur


  • 28. Data: 2009-06-01 11:02:36
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>


    > wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
    No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
    bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
    mówię ;-)

    **
    no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
    osi i wysokość siodła podobna
    Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też
    go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki
    Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami,
    choćby parkingowymi...
    Wiadomo, że sprzęt to rzecz nabyta i zawsze można zmienić, dla tego nie ma
    co się rozwodzić nad tym co lepsze itd.
    Gość od którego kupiłem suze zminił ją po nie całym roku jeżdżenia :) ja
    zostawie sobie ją na dłużej bo mi się fajnie jezdzi (i tanio).



  • 29. Data: 2009-06-01 11:54:29
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: a...@g...com

    On 1 Cze, 13:02, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    > > wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
    >
    > No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
    > bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
    > mówię ;-)
    >
    > **
    > no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
    > osi i wysokość siodła podobna
    Na szczęście rozstaw osi i wysokość siodła to nie wszystko :-) Ale jak
    zbigi kazał się nie wypowiadać ludziom powyżej 180cm to się nie
    wypowiadam ;-)
    > Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też
    > go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki
    > Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami,
    > choćby parkingowymi...
    Nigdy nie mówiłem, że się nie nadaje. Ja zaczynałem na wszelkiej maści
    demoludach i jak dla mnie jazda na GS niewiele się różniła od jazdy na
    MZ 251 czy Jawie 350TS, chociaż nie powiem kiedyś chciałem mieć GS-a
    ale teraz się cieszę, że wtedy go nie kupiłem :-)

    --
    Artur


  • 30. Data: 2009-06-01 20:38:31
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Jasio pisze:

    > Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

    może nie za marne pensy ale ciekawe:-)

    http://tiny.pl/3rt6
    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: