  • 31. Data: 2009-06-02 17:16:28
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości news:h01e7s$di4$1@news.onet.pl...

    > może nie za marne pensy ale ciekawe:-)
    >
    > http://tiny.pl/3rt6

    "This listing (260418669268) has been removed or is no longer available.
    Please make sure you entered the right item number. "

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 32. Data: 2009-06-06 01:30:45
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    a...@g...com napisał(a):

    > Na szczęście rozstaw osi i wysokość siodła to nie wszystko :-) Ale jak
    > zbigi kazał się nie wypowiadać ludziom powyżej 180cm to się nie
    > wypowiadam ;-)

    Tam, kazal od razu! ;)
    Ale faktycznie - IMO porownanie kategorii wielkosci do MZ/Jawy jest
    bardzo mi pasujace.

    > Nigdy nie mówiłem, że się nie nadaje. Ja zaczynałem na wszelkiej maści
    > demoludach i jak dla mnie jazda na GS niewiele się różniła od jazdy na
    > MZ 251 czy Jawie 350TS, chociaż nie powiem kiedyś chciałem mieć GS-a
    > ale teraz się cieszę, że wtedy go nie kupiłem :-)

    No widzisz. Ale GS500 jest polecany na _pierwsze_ moto. Dla osob, ktore
    nigdy nie jezdzily (i raczej juz nie beda) MZ250/Jawa350.

  • 33. Data: 2009-06-09 11:55:30
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > No widzisz. Ale GS500 jest polecany na _pierwsze_ moto. Dla osob, ktore
    > nigdy nie jezdzily (i raczej juz nie beda) MZ250/Jawa350.

    no to faktycznie mogę się przyłączyć do tej opinii. Pewnie po GSie wskocze
    na jakies wieksze moto (600ccm) bo na jeszcze większe nie bardzo mnie kusi.
    Lecz obecnie GS świetnie się sprawdza jak dla mnie- czyli kogoś kto m
    dopiero 1 sezon poznawania jazdy za sobą.