  • 1. Data: 2009-05-30 10:25:19
    Temat: Dzień dziecka w CZD w Warszawie
    Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szacownego grona grupowiczow bierze udzial w akcji na rzecz
    dzieci - pacjentow Centrum Zdrowia Dziecka ??
    Jezeli tak, to serdeczne dzieki. Cora do mnie dzwoni, ze na motocyklach
    jezdzi, i zaraz na quadzie usiadzie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Jozef S - niedawno jeszcze na VFR 800
    P.S.
    korzystajac z okazji, ze pisze (a robie to bardzo rzadko) na grupe
    pl.rec.motocykle pozwole sobie zadac pytanie w temacie HD, co trzeba
    wiedziec na temat HD FXDWG, przy zakupie uzywki, letko slizgnietej?

  • 2. Data: 2009-05-30 11:13:17
    Temat: Re: Dzień dziecka w CZD w Warszawie
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jozef S pisze:

    > korzystajac z okazji, ze pisze (a robie to bardzo rzadko) na grupe
    > pl.rec.motocykle pozwole sobie zadac pytanie w temacie HD, co trzeba
    > wiedziec na temat HD FXDWG, przy zakupie uzywki, letko slizgnietej?

    A ktory rocznik ? Jeszcze Evo czy TwinCam ? Generalnie ramy sa w tym
    modelu ekstra mocne. Za to przody gna sie jak maslo. Zbiornik wgniata
    sie niemal zawsze i ciezko go potem wyprowadzic.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-30 13:51:26
    Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kuczu napisał:
    > A ktory rocznik ? Jeszcze Evo czy TwinCam ? Generalnie ramy sa w tym
    > modelu ekstra mocne. Za to przody gna sie jak maslo. Zbiornik wgniata
    > sie niemal zawsze i ciezko go potem wyprowadzic.

    97 rok, zbiornik dostal z prawej strony, lagi... jeszcze nie wiem.
    Wyslalem zapytanie o wiecej zdjec, historie moto. Wywolawcza 21 kpln.

  • 4. Data: 2009-05-30 17:47:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jozef S pisze:

    > 97 rok,

    Znaczy Evolution :)

    > Wyslalem zapytanie o wiecej zdjec, historie moto. Wywolawcza 21 kpln.

    No cena rewelacyjna. Az zbyt rewelacyjna.

  • 5. Data: 2009-05-30 18:54:29
    Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kuczu napisał:

    > Znaczy Evolution :)

    > No cena rewelacyjna. Az zbyt rewelacyjna.

    W opisie podane jest 1500 ccm, a Ebolution nie jest przypadkiem 1340 ccm ??
    Jak to jest z tym drugim garkiem w HD?? Jezeli uzywam motocykla (w
    wiekszosci) jako srodka lokomocji (miasto), to jak z wytrzymaloscia
    takiego silnika ??
    Inna rzecza jest, ze od poczatku przygody z motocyklem zawsze mazylo sie
    o HD.
    Dzieki w ogole za info.
    Ostatnie pytanie, czy ewentualnie moge sie zwrocic z ewentualnymi
    pytaniami w temacie HD ?
    Pozdrawiam
    Jozef S

  • 6. Data: 2009-05-30 19:13:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jozef S pisze:

> [...]
    > o HD.
    > Dzieki w ogole za info.
    > Ostatnie pytanie, czy ewentualnie moge sie zwrocic z ewentualnymi

    Lepsiejszego speca tu nie znajdziesz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-05-30 19:30:44
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jozef S pisze:

    > W opisie podane jest 1500 ccm, a Ebolution nie jest przypadkiem 1340 ccm ??

    Jest 80" czyli 1340. Ale nie wiem czy ktos nie pogrzebal wczesniej w
    silniku i nie zrobil sobie wiecej :)

    > Jak to jest z tym drugim garkiem w HD?? Jezeli uzywam motocykla (w
    > wiekszosci) jako srodka lokomocji (miasto), to jak z wytrzymaloscia
    > takiego silnika ??

    On wytrzyma, nie wiem czy Ty dasz rade z zagotowanymi w korku cochones.
    Ale FXDWG do miasta to bardzo slaby wybor.

    > Ostatnie pytanie, czy ewentualnie moge sie zwrocic z ewentualnymi
    > pytaniami w temacie HD ?

    Spoko, wal na priv. Jak bedziesz mial foty to tez podeslij, wiem na co
    patrzec bo kilkanascie poszlifowanych HD juz sie przez moje rece przewinelo.

  • 8. Data: 2009-06-11 20:41:15
    Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kuczu napisał:
    > Spoko, wal na priv. Jak bedziesz mial foty to tez podeslij, wiem na co
    > patrzec bo kilkanascie poszlifowanych HD juz sie przez moje rece
    > przewinelo.

    ja sie ma w takim razie do miejskiej jazdy Sportster 1200?
    Jak mam odczytac priv-a?
    Jozef S

  • 9. Data: 2009-06-11 23:00:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jozef S" napisał w wiadomości

    > ja sie ma w takim razie do miejskiej jazdy Sportster 1200?
    > Jak mam odczytac priv-a?

    Swojego?
    Normalnie, wpisujesz login i hasło i sprawdzasz pocztę.
    A jeżeli w pytaniu chodzi o to, jakiego Kuczu ma maila, to zobacz w nagłówku
    listu, który cytowałeś. Albo zrób sobie "odpowiedz" zamiast "odpowiedz
    grupie".
    No, nie wiem jakiego sposobu używasz na wysylanie poczty i newsów.

    --
    Jasio
    vx etz