eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Date: Mon, 01 Jun 2009 11:47:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <h0084a$8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gvrot4$d21$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <gvs25d$mo2$1@inews.gazeta.pl> <gvs7ph$eqk$1@news.onet.pl>
    <gvusan$kau$1@inews.gazeta.pl> <gvuujq$hdt$3@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: reverse-194-50-49-34.e-point.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1243849674 8 194.50.49.34 (1 Jun 2009 09:47:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jun 2009 09:47:54 +0000 (UTC)
    X-User: fastviper
    In-Reply-To: <gvuujq$hdt$3@news.wp.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:600943
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuczu wrote:
    > fv pisze:
    >
    >> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    >> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    >> pewno nie.
    >
    > Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
    > to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
    > nienajgrubszy pasazer.

    Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
    problemy. Ja jestem
    skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

    >> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
    > A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
    > nic nie znaczy.

    :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

    >> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
    > Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

    To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest
    i tak lepszy
    niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN
    kosztuje - to
    dużo, ale może warto?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: