eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: Kuczu <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Date: Mon, 01 Jun 2009 11:56:22 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 29
    Sender: q...@f...internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <h008kh$4l5$6@news.wp.pl>
    References: <gvrot4$d21$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <gvs25d$mo2$1@inews.gazeta.pl> <gvs7ph$eqk$1@news.onet.pl>
    <gvusan$kau$1@inews.gazeta.pl> <gvuujq$hdt$3@news.wp.pl>
    <h0084a$8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ffi242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1243850193 4773 83.13.138.242 (1 Jun 2009 09:56:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jun 2009 09:56:33 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <h0084a$8$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:600946
    [ ukryj nagłówki ]

    fv pisze:

    > Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
    problemy. Ja jestem
    > skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

    Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy
    roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko
    bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek
    i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy.

    > :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

    Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo
    silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od
    GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet
    115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6.


    > To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX
    jest i tak lepszy
    > niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k
    PLN kosztuje - to
    > dużo, ale może warto?

    Ja bym nie dal :)


    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: