  • 1. Data: 2009-05-29 21:51:21
    Temat: Czy warto brać takie moto ?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Motocykl nowy w sensie że nieużywany. U dealera w salonie. Bez przebiegu
    itd, nówka sztuka, ale.....
    rok produkcji 2005
    za to cena 14 500 PLN
    Moto ma normalną dwuletnią gwarancję i wszystkie sprawy jak w przypadku
    zakupu całkiem nowej nówki.
    Wprawdzie moto nie w moim stylu (ścigacz a właściwie mutacja nakeda, czyli
    naked z owiewką) ale cena zachęca.
    Nie myślę tu o żadnej dalszej odprzedaży. Moto na 4-5 lat minimum. Pojeździć
    w weekendy, skoczyć tu i tam w mieście i okolicy. Rozrywka. Żadnego życia w
    siodle i tras 600 km w jeden dzień....
    Brać czy nie brać? Jak myślicie ?
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-05-29 22:00:28
    Temat: Re: Czy warto brać takie moto ?
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jackare pisze:
> [...]
    > zakupu całkiem nowej nówki.
    > Wprawdzie moto nie w moim stylu (ścigacz a właściwie mutacja nakeda,
    > czyli naked z owiewką) ale cena zachęca.

    jak za chinski motocykl to duzo

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-29 22:07:11
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pojeździć w weekendy, skoczyć tu i tam w mieście i okolicy. Rozrywka.
    > Żadnego życia w siodle i tras 600 km w jeden dzień....

    A może napiszesz co to za moto i ile kosztuuje w stndardzie? Nie wiem, może
    sobie nie zdajesz sprawy ale są nakedy za 5000pln i za 50000pln i tylko na
    podstawie znasjomości ceny modelu z obecnego rocznika mozna coś więcej
    powiedzieć na temat tego czy 14500 za nową maszynę z 2005 roku to okazja czy
    nie bardzo....

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-05-29 22:08:47
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > jak za chinski motocykl to duzo

    Czemu myślisz że chiński? To nie jest chińskie moto. Sopecjalnie nie podaję
    marki, ale to nie chińczyk.
    Nowa nówka kosztuje gdzieś w granicach 28-30 tys a ta stara nówka o której
    piszę jest o połowę tańsza.
    Pytam przede wszyskim czy warto kupić motocykl który nigdy nie jeździł ale
    kilka lat na karku ma.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-05-29 22:20:18
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jackare pisze:

    > Czemu myślisz że chiński? To nie jest chińskie moto. Sopecjalnie nie
    > podaję marki, ale to nie chińczyk.

    no własnie dlatego ze nie ma do czego porównac to sobie tak napisałem.
    albo cena nowego albo co to za sprzet to bedzie jakies odniesienie.
    Podałes cene, teraz mozna cos pomyslec

  • 6. Data: 2009-05-29 22:20:52
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dżizas, jakie sekrety !
    moc albo pojemnosc bys chociaz podal

    a chociaz odpalali go czasem przez te 4 lata ?

    --
    pozdr
    janku

  • 7. Data: 2009-05-29 22:23:48
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Czesc

    *** "Jackare"
    Nowa nówka kosztuje gdzieś w granicach 28-30 tys a ta stara nówka o której
    piszę jest o połowę tańsza.

    Jesli rzeczywiscie proporcja ceny jest taka a swiadomie chcesz to moto na
    3-4 lata to smialo bierz...
    Tylko jest jedno male ale..., czy to nie jest tzw motocykl pokazowy, czyli
    nie zarejestrowany - formalnie nowy ale ze sladami uzytkowania bo uzywany do
    woli w salonie...

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 8. Data: 2009-05-29 22:27:41
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > no własnie dlatego ze nie ma do czego porównac to sobie tak napisałem.
    > albo cena nowego albo co to za sprzet to bedzie jakies odniesienie.
    > Podałes cene, teraz mozna cos pomyslec

    No właśnie. Może zmieńmy podejście na teoretyczne. Czy warto kupiś motocykl
    przyzwoitej marki, średniej klasy, nowy nieużywany ale czteroletni z pełną
    gwarancją i wszystkim co z tym związane. Czy cena obniżona do połowy to
    dobra oferta ?
    Założenie jak podałem: kupuję dla siebie i mam kilka lat. Może pięć, może
    osiem, a może trzy. Nie interesuje mnie żaden efekt ceny lub wysokości
    straty czy zysku przy sprzedaży. Możemy przyjąć dla uproszczenia założenie
    że będę go miał dożywotnio.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2009-05-29 22:29:37
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

> [...]
    > nie zarejestrowany - formalnie nowy ale ze sladami uzytkowania bo uzywany

    Nie jest używany, ma folie ochronne tam gdzie ma mieć, nie ma przebiegu, nie
    ma żadnych śladów użytkowania.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2009-05-29 22:32:49
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    sekrety dodają smaczku :) a czy odpalali nie wiem.