eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 1. Data: 2009-05-30 17:02:48
    Temat: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: fv <f...@c...com>

    Cześć!

    Mniej więcej rok temu (marzec 2008) pisałem tu na grupie o pomysłach na
    tuning Suzuki GS 500. Chciałem robić GT głowicy, jakieś lagi przekładać
    z gixxera i upierałem się, że nie muszę latać 200 i że Bandit kupa.

    No więc do wszystkich co mi wtedy zwracali uwagę, że głupio piszę, oraz
    dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i
    kupić cokolwiek innego.

    Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
    tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
    cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
    traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
    powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych maszyn.

    GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.

    Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.

    Gdyby ktoś miał podobne doświadczenia z innymi modelami, to zapraszam do
    dyskusji.

    --
    Suzuki GSX 650F
    fv


  • 2. Data: 2009-05-30 17:50:07
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "Henio" <a...@k...com>


    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:gvrot4$d21$1@inews.gazeta.pl...
    > Cześć!
    >
    > Mniej więcej rok temu (marzec 2008) pisałem tu na grupie o pomysłach na
    > tuning Suzuki GS 500. Chciałem robić GT głowicy, jakieś lagi przekładać
    > z gixxera i upierałem się, że nie muszę latać 200 i że Bandit kupa.
    >
    > No więc do wszystkich co mi wtedy zwracali uwagę, że głupio piszę, oraz
    > dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i
    > kupić cokolwiek innego.
    >
    > Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
    > tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
    > cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
    > traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
    > powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych
    maszyn.
    >
    > GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.
    >
    > Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.
    >
    > Gdyby ktoś miał podobne doświadczenia z innymi modelami, to zapraszam do
    > dyskusji.

    powiem tak:

    Bandit to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj. :-)

    generalnie to nie widze sensu tuningowania Bandziora, włożysz kupe kasy i
    energii a efekt i tak będzie marny. Nie lepiej sprzedać i dołożyć do
    mocniejszego sprzęta?

    wiem, wiem niektórzy to lubią grzebać przy moto, ale ja z tych co lubią
    jeździć :)

    pozdr.
    Henio




  • 3. Data: 2009-05-30 17:55:39
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
    > tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
    > cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
    > traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
    > powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych maszyn.

    IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
    poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
    kupic prawdziwego GSXRa :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 4. Data: 2009-05-30 19:40:38
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>


    > dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i

    > GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.

    > Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.

    sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
    Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to
    nie problem...
    ale ja nie o tym chciałem.
    Mam dokłądnie takie samo podejście jak ty wyciągnąłeś wnioski. Utrzymywać
    GSa w stanie bardzo dobrym ale fabrycznym! - nic ponad to. Tak zrobiła go
    fabryka i nie ma co cudować. Tyle.


  • 5. Data: 2009-05-30 19:40:52
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    >> Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
    >> tuningu tego motocykla. (..)
    >
    > IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
    > poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
    > kupic prawdziwego GSXRa :)

    Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P

    Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
    jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
    problemem jest słaby przedni zawias. Ma też za mało mocy. Modele 08/09
    mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.

    Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
    zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
    przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich, może jakieś
    siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i
    scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P

    Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    jest bezużyteczny... ;-)

    --
    fv


  • 6. Data: 2009-05-30 20:01:38
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: a...@g...com

    On 30 Maj, 21:40, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    >
    > sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
    > Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to
    > nie problem...
    A czym innym jezdziles? Moze byc nawet wkolo komina :-)

    --
    Artur


  • 7. Data: 2009-05-30 20:11:27
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Henio" <a...@k...com> wrote in message
    news:gvrs6a$g8d$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > generalnie to nie widze sensu tuningowania Bandziora, włożysz kupe kasy i
    > energii a efekt i tak będzie marny. Nie lepiej sprzedać i dołożyć do
    > mocniejszego sprzęta?

    Bez przesady - bandziorek do dosc fajny sprzet do grzebania i mozna uzyskac
    ciekawe rezultaty. GS to troche rzezba w gownie - co nie zrobisz bedzie
    gowno. A bandziora mozna chociaz stylistycznie wypieknic;)

    --
    pzdr:
    Ivam


  • 8. Data: 2009-05-30 21:17:37
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.05.2009 fv <f...@c...com> napisał/a:
    > Piotr Klimek pisze:
    >> Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
    >> wyklawiaturowal co nastepuje:
    >>
    >>> Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
    >>> tuningu tego motocykla. (..)
    >>
    >> IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
    >> poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
    >> kupic prawdziwego GSXRa :)
    >
    > Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P
    >
    > Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
    > jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
    > problemem jest słaby przedni zawias.
    1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

    >Ma też za mało mocy. Modele 08/09
    > mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
    2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

    > Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
    > zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
    > przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich,
    3. patrz p.1

    > może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
    > szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
    4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
    do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

    > Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
    > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
    > jest bezużyteczny... ;-)

    No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
    nada.

    ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom


  • 9. Data: 2009-05-31 08:27:00
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: n...@s...com

    On Sat, 30 May 2009 22:11:27 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> wrote:

    >Bez przesady - bandziorek do dosc fajny sprzet do grzebania i mozna uzyskac
    >ciekawe rezultaty.

    Czy Ty aby nie pisales tego samego w stosunku do gees pincet ?
    Co przypierdalacze z precli sumowali czyms w stylu:

    > GS to troche rzezba w gownie - co nie zrobisz bedzie
    >gowno.

    ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!


  • 10. Data: 2009-05-31 09:17:36
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    kakmar pisze:

    > 1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

    Nie mam zielonego pojecia o B650. Bandit to olejak. Gdy dolozyli wodne
    chlodzenie to Bandit sie skonczyl. B6/B12 sie tuningowalo. B650 sie po
    prostu sprzedaje.


    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: