    From: Marcin Fal <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Date: Mon, 18 May 2009 02:44:52 -0700 (PDT)

    On 17 Maj, 12:48, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
> [...]
    ital_imaging/digit...

    > A mógłbyś streścić co tam nowego jest? Bo ja widzę, że zamiast CF jest MS+SD i
    dodatkowe wyjście HDMI. Chyba się też potwierdzą ploty o tym
    > wyjątkowo brzydkim designie bez gripa, skoro tak zachwalają wyjątkowo małe
    rozmiary.

    A co tam ma być jeszcze?
    Możliwe że poprawili trochę przetwarzanie obrazu (choć AFAIR to to by
    się przydało raczej A900 niż tym modelom), zmienili opakowanie (mnie
    się akurat bardziej podoba), podobno poprawili materiały. Grip do tej
    serii i tak nie miał wielkiego sensu, tak że mała strata jeśli go nie
    będzie. Dobrze że zrezygnowali z CF, dobrze że dodali MS. Dodali nowy
    soft z tutorialem dla początkujących (jak dla mnie rewelacja, jak
    będzie ok to kupię A230, albo A330).

    > Co zaciekawiło mnie bardziej to Smooth Autofocus Motor - czyli pewnie mikrosilnik w
    nowych szkłach, w tym w kitach. Czyli sony powoli odchodzi
    > od silników w body jak nikon. I chyba dobrze,

    Najwyższy czas, silnik w body to była ślepa uliczka.

    >Bo mechanika nie jest dobrym wyjściem. Jeszcze tylko zlikwidują popychacz do
    przysłony i będzie fajnie.

    Jednym z większych błędów (oczywiście IMHO) przy wprowadzaniu szkieł
    SSM było pozostawienie mechanicznego popychacza przysłony. Wtedy była
    świetna okazja żeby się go bez większego bólu pozbyć i cholerna szkoda
    że tego nie zrobiono, a teraz raczej nie liczyłbym że szybko z niego
    zrezygnują.