  • Data: 2009-05-18 13:59:04
    Temat: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Od: Marcin Fal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 14:52, Korban <m...@g...com> wrote:

    > Czy było coś złego w większej liczbie przycisków w alfach 200, 300 i 350?

    Zależy dla kogo. Mnie nie przeszkadzały, ale już dla mojej drugiej
    połowy było zbyt skomplikowanie. A już na widok A700 to prawie ucieka.
    A330, czy A230 będzie jej odpowiadała dużo bardziej niż A200/A300.

    > Jestem właśnie takim przesiadkowiczem z hybrydy i kupiłem sony
    > a300. Właśnie dlatego, że poza wymienną optyką i lepszymi parametrami
    > oferował również lepszą funkcjonalność.

    Fakt że pod pewnymi względami nowe modele są uboższe, ale tendencja ta
    ujawniła się już w przypadku A200/A3x0 które zostały okrojone z kilku
    cech.

    > Silnik w body, dobra rzecz, można podłączyć stare, ale jare szkła minolty.

    Silnik musiał zostać, przynajmniej na razie szkieł z własnym silnikiem
    do Sony jest przeraźliwie mało, ale już następcy mogę silnika nie
    mieć.

    >Wg mnie nowe modele
    > sony zostały jednak zubożone w stosunku do poprzedników. Poza tym A700
    > jest dwukrotnie droższe niż A300. To spora różnica.

    Jest droższa, ale też oferuje znacznie więcej. Poza tym różnica w
    cenie jest w Polsce bardziej bolesna niż w takich Niemczech, czy innym
    USA.
    Sony wybrało widocznie drogę Nikona gdzie niskie modele są wyraźnie
    okrojone z funkcji, a nie Canona gdzie taki 500D to prawie 50D w innej
    obudowie.