  • Data: 2009-05-17 10:48:36
    Temat: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz Mierzwiak pisze:
    > http://news.sel.sony.com/en/press_room/consumer/digi
    tal_imaging/digital_cameras/dslr/release/40522.html
    > skrócone:
    > http://42.pl/u/1EIb
    >
    > Rewolucji tu żadnej nie ma...

    A mógłbyś streścić co tam nowego jest? Bo ja widzę, że zamiast CF jest
    MS+SD i dodatkowe wyjście HDMI. Chyba się też potwierdzą ploty o tym
    wyjątkowo brzydkim designie bez gripa, skoro tak zachwalają wyjątkowo małe
    rozmiary.

    Co zaciekawiło mnie bardziej to Smooth Autofocus Motor - czyli pewnie
    mikrosilnik w nowych szkłach, w tym w kitach. Czyli sony powoli odchodzi
    od silników w body jak nikon. I chyba dobrze, Bo mechanika nie jest dobrym
    wyjściem. Jeszcze tylko zlikwidują popychacz do przysłony i będzie fajnie.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564