  • Data: 2009-05-18 12:52:23
    Temat: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Od: Korban <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 14:32, Marcin Fal <m...@g...com> wrote:

    > A mnie się podobają te korpusy dużo bardziej niż poprzednicy i wygląda
    > na to że na 90% poczekam właśnie na A330, zamiast kupować A300.
    > To mają być proste aparaty dedykowane początkującym amatorom i
    > przesiadkowiczom z kompaktów, dla zaawansowanych amatorów są A700,
    > A900 i następcy.

    Czy było coś złego w większej liczbie przycisków w alfach 200, 300 i
    350? Jestem właśnie takim przesiadkowiczem z hybrydy i kupiłem sony
    a300. Właśnie dlatego, że poza wymienną optyką i lepszymi parametrami
    oferował również lepszą funkcjonalność. Silnik w body, dobra rzecz,
    można podłączyć stare, ale jare szkła minolty. Wg mnie nowe modele
    sony zostały jednak zubożone w stosunku do poprzedników. Poza tym A700
    jest dwukrotnie droższe niż A300. To spora różnica.

    Mirek