  • Data: 2010-04-29 21:12:26
    Temat: Re: Trzy błyski
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Zgodzisz się chyba jednak, że zawężając kąt widzenia anteny zwiększasz
    > prawdopodobieństwo oceny?

    Nie jesli na drodze wiązki znajduje się lustro mikforalowe. Ponadto
    zawężanie wiązki jest mocno klopotliwe dla mikrofal, to nie optyka. Tuba
    jaką miały radary ręczne z okolic 2002 roku generowała _bardzo_ szeroką
    wiązkę, przypuszczam że foto mają tak samo. Ciężko było trafić w pas i
    konkretny pojazd, raczej obejmowalo cała jezdnię z poboczem. Podobno
    były radary lepszej jakości generujące "ołówek" mikrofalowy, ale nie
    wiem czy były/są używane (znacznie droższe). Swoją drogą mając jakiś
    sensowny detektor mikrofal na to pasmo kiedyś może się przejdę w okolicy
    jakiegoś współczesnego foto w celu zdjęcia ch-ki dookólnej promieniowania ;)

    > Jeżeli radar nadaje w ,,paczkach'' to

    Znane mi nie nadawały w paczkach (acz widzialem reczny z końca lat 90).
    Ponadto nie robiły zadnej logiki poza "obliczaniem prędkości" nawet
    jeśli widziały 4 różne prędkości to brano albo najwyższą albo jakąś
    (niekiedy diabli-wiedzą-jaką).

    Zakładam jednak ze jakiś postęp nastapil. Dlatego dopytuje jak jest
    teraz w foto. Bo jak jest po staremu to bida.