  • Data: 2013-01-25 21:29:43
    Temat: Re: Trzebielino
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Eee, myslalem ze jakies podobne do latarki kupiles :-)

    Kupiłem latarkę, w której też są diody o podobnym kącie emisji. Więc tak,
    te są podobne do latarki.

    > 90 stopni ... toz to sie niemal na ulice nadaje, bo z wysokosci 8m oswietla
    > okrag o srednicy 16 ...

    ??? Przecież chodzi własnie o takie, co nadają się na ulicę. Ja też tym
    oświetlam teren przed wejściem do domu. Wisi ze trzy metry nad ziemią
    i sobie dobrze radzi.

    > Dookolne ... polowa swiatla leci nie tam gdzie trzeba. Ale zwierciadlo to
    > stary wynalazek.

    Nie taki stary -- Republika Wenecka. O dobre lustro wcale nie jest łatwo,
    to się od tamtych czasów wiele nie zmieniło. Dlatego kierunkowe źródła
    światła są tak pożądane.

    > Diody 5mm sa rozne. Jedne swieca szeroko, inne wasko.
    > Oczywiscie dla jednych nadal zbyt wasko, dla innych zbyt szeroko :-)
    >
    > Ale chcesz szeroko - to czemu nie kupiles np czegos takiego
    > http://allegro.pl/zarowka-e14-e27-80-smd-3528-led-4w
    -laur-klienta-i2906769031.html

    Po pierwsze, nie mam konta na Allegro. A po drugie, widziałem podobną lampę
    w działaniu. I to jest ten zasadniczy powód.

    --
    Jarek