  • 1. Data: 2009-04-11 07:14:33
    Temat: Trzeba uciekac...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6490674,Chca_
    krecic_nowe_filmy_w_Krakowie.html

    ''Dzięki serialowi "Po prostu Majka", Kraków będzie gościć na antenie
    TVN-u każdego dnia - od poniedziałku do piątku - w paśmie, które obecnie
    zajmuje serial "BrzydUla". W sumie zaplanowano 190 odcinków. Majka
    będzie studiować w budynku prawdziwej ASP, będzie chodzić po Plantach,
    spacerować Rynkiem i bywać w knajpach na Kazimierzu. Jej pasją jest
    fotografia. Krakowskie pejzaże pokażemy więc z pewnością nietypowo,
    artystycznie.''

    Nie przenoście nam stolicy do Krakowa, prosimy pięknie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-04-11 08:11:37
    Temat: Re: Trzeba uciekac...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Nie przenoście nam stolicy do Krakowa, prosimy pięknie...

    E tam, nie jest tak źle. U mnie na osiedlu też kręcą ciągle jakiś
    serial, a wcale nie rzuca się to w oczy. Czasami na ryneczku spotka się
    4-5 osób (z czego dwójka to aktorzy), czasami po zmierzchu jakieś
    sztuczne słońce wschodzi, bo w budynku naprzeciwko kręcą film i
    stwierdzili, że chcą mieć dzień ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2009-04-11 11:48:38
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6490674,Chca_
    krecic_nowe_filmy_w_Krakowie.html

    > Nie przenoście nam stolicy do Krakowa, prosimy pięknie...

    Bez obawy, nikt nie ma takich planów...

  • 4. Data: 2009-04-11 13:41:28
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > /a może teraz coś przerażającego? RMF ma już dziesięć milionów słuchaczy.../

    Kocham twoje sigi!

    pozdrawiam,
    gietrzy - Q104.3 NYC

  • 5. Data: 2009-04-11 14:54:57
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    gietrzy pisze:

    > Kocham twoje sigi!

    A propos sigów - co jest takiego w RMF, Zet, czy innych radiach? Jadąc
    samochodem lubię posłuchać radia, ale tych popularnych stacji typu RMF
    po prostu nie mogę zdzierżyć, bo ciągle ta sama muzyka. Nie dosyć, że
    piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy, to
    po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same piosenki.
    Rzygać się chce.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-04-11 15:35:00
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > spacerować Rynkiem i bywać w knajpach na Kazimierzu. Jej pasją jest
    > fotografia. Krakowskie pejzaże pokażemy więc z pewnością nietypowo,

    To może wyprowadź się w głębszą prowincję skoro tak każda aktywność zła?
    Narzekasz na każdą imprezę masową, na każde wydarzenie i każdą
    aktywność. Deko malkontenctwo. Kręcą? A co Cię to? :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-04-11 15:35:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy,
    > to po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same

    Play-lista.

    Ktos to kiedys zaprogramowal, potem w ramach redukcji
    zostal zwolniony. I tak sie samo kreci...

    Potrafisz wytrzymac RFM dwie godziny? Podziwiam :)

  • 8. Data: 2009-04-11 15:37:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dominik napisał(a):

    > To może wyprowadź się w głębszą prowincję skoro tak każda aktywność zła?
    > Narzekasz na każdą imprezę masową, na każde wydarzenie i każdą
    > aktywność. Deko malkontenctwo. Kręcą? A co Cię to? :)

    Oj, pewnie do Krakowa z Warszawy na studia przyjechał ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 9. Data: 2009-04-11 15:45:45
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy, to
    > po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same piosenki.

    Mnie dużo bardziej od powtarzanej w kółko muzyki denerwują konkursy sms-owe.
    Graj z nami, wy ślij sms-a (oczywiście ciężko płatnego) i wygraj... Że też
    są ludzie, którzy wciąż daja się nabierać na takie nachalne wyciąganie
    pieniedzy z ich kieszeni...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 10. Data: 2009-04-11 16:03:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał
> [...]
    > piosenki w ciągu 2 godzinnej trasy potrafią się powtórzyć kilka razy, to
    > po pół roku, czy po 2 latach usłyszeć można ciągle te same piosenki.

    To chyba nie to.
    To jest specyficzna formuła "on the run" dosłownie wszystkiego co się dzieje
    na tych falach.
    Prowadzący prezentują manierę jakby mieli ADHD + sraczkę i stali w ogonku do
    zapchanego kibla na odpuszczającej tabletce dopalacza.

    Te stacje to kanał par excellence.

    Furorę zrobiłby radioodwarzacz, w którym dałoby się w menu "wyciąć" parę
    stacji z przemiatania.

    adam