  • Data: 2016-03-11 18:21:34
    Temat: Re: Trwalosc opon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA5C8B5F456D87budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Moze nie porównujmy zwykłej opony do tego paxowego wynalazku...

    Ja tam nie wiem, ale mozna wyczytac, ze Michelin uszczesliwil tym
    Honde w USA, a raczej jej klientow, i teraz sie sadza.
    Czyli zwykla opona ... no moze ta na BMW jakas mocniejsza.

    A sadza sie nie dlatego, ze opony wybuchaly, tylko ze sie szybko
    zuzywaly, zmiany kosztowne, a wycofanie sie przez Michelin z systemu
    oznacza koszty dla posiadaczy..

    A tak :-)

    J.