  • 151. Data: 2012-11-20 19:07:13
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2012-11-20 18:55, Borneq pisze:

    > Interesujące. Mają podobno 300 lat gwarancji, nieźle. Czy w odróżnieniu
    > od granitowych nie wymagają specjalnej nagrywarki?

    Nie wymagają.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 152. Data: 2012-11-20 22:04:43
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2012 15:40:07 UTC+1 użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Wiesz, gdzie cię mam?
    >
    > No, właśnie.
    >
    > Tam, gdzie nie dochodzi słońce.

    Kolejny młody, wykształcony, elita kraju.

  • 153. Data: 2012-11-20 23:41:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-20 22:04, Użytkownik Corran napisał:

    > Kolejny młody, wykształcony, elita kraju.

    Po podstawówce to już "wykształcony" ?

    Pozdrawiam

  • 154. Data: 2012-11-22 09:23:28
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "aL" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wymagają.

    To nieźle, może sie skuszę. A czy istnieją trwałe odpowiedniki Blue Raya?
    Wtedy rónica ceny miedzy trwałym a zwykłym nośnikiem nie była by duża.

  • 155. Data: 2012-11-22 16:46:44
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2012-11-22 09:23, Borneq pisze:

    > To nieźle, może sie skuszę. A czy istnieją trwałe odpowiedniki Blue
    > Raya? Wtedy rónica ceny miedzy trwałym a zwykłym nośnikiem nie była by
    > duża.

    Taiyo Yuden robi takie płtyty dla JVC i chyba Pansonica, ale nie mam napędu
    BR i nie znam nikogo, kto uzywałby tych płyt. Pewnie na forum videohelp.com
    znajdziesz ludzi, którzy mają coś konkretnego do powiedzenia w tym temacie.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 156. Data: 2012-12-01 16:28:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 2 Nov 2012 20:13:56 +0100, Dariusz Laskowski <d...@p...pl>
    wrote:

    >Aha. Ja akurat nie słyszę różnicy (nigdy nie słyszałem).
    >Może dlatego redukuję to do psychologicznego efektu -- czerpania
    >przyjemności z po prostu posiadania plików z seksownym rozszerzeniem? :-]

    Ja też nie słyszę. Ba, muzyki słucham przeważnie w aucie i tam
    całkowicie jest mi obojętne czy będzie to mp3 128kbps czy 320kbps. I
    tak nie słyszę różnicy pomiędzy tymi mp3 (z xcarlinka) a tą samą
    muzyką puszczoną z płyty CD na odtwarzaczu, do którego jest ten
    xcarlink podłączony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 157. Data: 2012-12-01 16:55:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 03 Nov 2012 00:29:54 GMT, PK <P...@n...com> wrote:

    >Generalnie nie spotkałem jeszcze muzyka, który by się nie śmiał z tego,
    >co wypisują "eksperci" na różnych forach :).

    Nie stać ich i dorabiają ideologię :p

    PS. MSPANC :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 158. Data: 2012-12-01 16:57:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 02 Nov 2012 22:49:56 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    >Ale że fajnie to gra,
    >zaprzeczyć nie można, ale ja bym wolał sobie za to motocykl kupić...

    Na marmurowe podstawki nie da się rwać lachonów, w pełni Ciebie
    rozumiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 159. Data: 2012-12-01 17:04:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 03 Nov 2012 00:26:01 GMT, PK <P...@n...com> wrote:

    >Pozłacane kable - klasyka gatunku po prostu.
    >Na Ukrainie pozłaca się zęby i oni mają z tego więcej korzyści niż
    >Twój brat z tych kabli.

    Pozłacane kable to jest piquś. Teraz są podstawki pod... kable. To
    jest dopiero wypas -
    http://www.klub.audiostereo.pl/artykuly/gregitek-aer
    ius-aerius-graf-art332.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 160. Data: 2012-12-02 16:21:20
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 07/11/2012 14:38, I.Tichy wrote:

    > To slabi byli ci audiofile, 128 to juz bez przesady prosze, to moja corka
    antytalent muzyczny
    > i dwa drewniane ucha bez problemu rozroznia 128 od cd. Duzo oczywiscie zalezy
    > od rodzaju dzwiekow i sprzetu na ktorym sie slucha, ale w prztypadku rocka czy
    metalu, ktorego
    > slucham, 128 odroznie blisko w 100% przypadkow. To zupelnie ineaczej brzmi i nie ma
    mowy
    > o zadnym voo doo :) Wyzej - zgoda. 320 a CD nie dam rady i to sa juz czyste
    strzaly.

    Tak sobie czytam tę Waszą dyskusję i dorzucę swoje dwa grosze.
    Sam kiedyś rippowałem do FLAC, ale przestałem, baaa, wszystkie FLAC
    skonwertowałem do MP3 VBR V0-V2 w zależności od rodzaju muzyki.
    IMO 320kbps to marnowanie przestrzeni na nośniku. Co mnie do tego
    skłoniło? A no zrobiłem kilka testów i Wam też polecam. Np. te
    http://www.noiseaddicts.com/2009/03/mp3-sound-qualit
    y-test-128-320/
    http://www.noiseaddicts.com/2009/03/can-you-hear-thi
    s-hearing-test/
    Niestety, ale z wiekiem głuchniemy i nikt tego nie zmieni. Wszyscy
    powyżej 25 roku życia będą mieć większe lub mniejsze problemy z
    usłyszeniem wszystkiego powyżej 15kHz. Ja np. choć potrafię wychwycić
    różnicę między jakością mp3 to niestety, ale słyszę gorzej niż np. moja
    żona, która różnicy w jakości, nie wychwyci, ale za to słyszy wyższe
    częstotliwości.
    --