  • 91. Data: 2012-11-03 14:28:46
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Nie wmówisz mi, że np. takie coś (bo pisałem o mikro-wieżach) zagra
    > lepiej od mojej:
    > http://www.redcoon.pl/B240641-Sony-CMT-EH15_Wie%C5%B
    Ce-Stereo

    Myślę, że zagra, ale nie zamierzam Ci niczego wmawiać. Wmawianie to
    długotrwały i męczący proces - za darmo tego nie robię.

    pozdrawiam,
    PK

  • 92. Data: 2012-11-03 14:36:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 02 Nov 2012 19:10:17 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Rzucisz jakimś źródłem?
    > A odnośnie nielegalności: póki co, jestem studentem, który nie ma czasu,
    > żeby jeszcze pracować (pomijam dorabianie dzięki małym zleceniom).

    Dżizaskurwajapierdolę...

    (ciach...)

    [ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę... ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 93. Data: 2012-11-03 14:58:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 14:36, Przemysław Ryk pisze:

    > Dżizaskurwajapierdolę...
    >
    > (ciach...)

    Dzięki za niezwykle konstruktywną opinię i merytoryczne, wiarygodne
    źródło...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 94. Data: 2012-11-03 22:48:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 02.11.2012 18:19, PK wrote:
    > Ja ważne duże pliki (jakieś wyniki symulacji, RAWy z lustrzanki)
    > trzymam na 3 dyskach (jeden odłączony).

    A przypadkiem nie w jednym miejscu? Bo wiesz, jakiś pożar/włamanie i
    można być w dupie...

    > Bezpieczniejsza jest tylko
    > chmura,

    Chyba i amazon i microsoft mieli jakieś fackupy z data loss.

    Michoo

  • 95. Data: 2012-11-04 09:10:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-11-01 12:38, R.e.m.e.K pisze:

    > studiuję dziennikarstwo i uczę się fotografiki, to mam zarówno bazę
    > danych, jak i trochę cennych zdjęć, pomijając znowu archiwa e-mail i pliki

    O, łóhój robi "epatuje" na kolejnych grupach, zapomniales napisac cos o
    suczkach, jak to masz w zwyczaju.

  • 96. Data: 2012-11-04 10:05:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 09:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:k6tosp$f6k$1@usenet.news.interia.pl...

    > O, łóhój robi "epatuje" na kolejnych grupach, zapomniales napisac cos o
    > suczkach, jak to masz w zwyczaju.

    Weź leki i przywitaj się sam ze sobą jedynym w worze na śmieci.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 97. Data: 2012-11-04 10:47:14
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > A przypadkiem nie w jednym miejscu? Bo wiesz, jakiś pożar/włamanie i
    > można być w dupie...

    I jakie jest prawdopodobieństwo tego pożaru czy włamania? :)

    Nie popadajmy w paranoję. Od trzymania dysków w dwóch miejscach
    na wypadek pożaru już niedaleka droga do strachu przed wyjściem
    z domu :).
    Jak pisałem wcześniej: najważniejsze pliki (dokumenty, rozliczenia
    itp - takie, od których zależy moje życie jakoś) odkładam w chmurze.
    Jeśli spali mi się mieszkanie, to jakoś przeboleję fotki z wakacji.

    pozdrawiam,
    PK

  • 98. Data: 2012-11-04 12:59:00
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie? {OT}
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    R.e.m.e.K wrote:

> [...]
    > _rzekomo_ wytrzymac 1000 lat oznacza, ze uzytkownik powinien go uzyc,
    > a nastepnie zakopac i przekazywac informacje przez 50 pokolen, zeby w
    > koncu go ktos po 1000 lat odkopal? Nie wpadla, na drodze mozolnej
    > dedukcji, do glowy mysl, ze skoro plyty maja wytrzymac 1000 lat, to
    > drastycznie rosnie prawdopodobienstwo wytrzymania lat kilku? I ze
    > dzieki temu ich przydatnosc do archiwizacji takze drastycznie wzrasta?

    > Jak na przyszlego dziennikarza nie wykazujesz sie bystroscia. Trudno
    > bym znikal z tego watku, skoro sam go zalozylem, prawda?

    ja by, powiedział ze wykazuje się wprost modelową ignorancją jak na
    współczesnego "dziennikarza" przystało, oczywiście myślimy o kimś kto pisze
    głupawe artykułu do debilnych portali oraz do tabloidów. Taki odpowiednik
    fizycznego po podstawówce, potrafi machać łopata ale już jaki ma być szeroki
    i głęboki wykop to sam nie wymyśli.

  • 99. Data: 2012-11-04 13:01:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    $heikh el $hah wrote:

    > To kwestia cenności danych, ale trzeba być mocno znerwicowanym
    > człowiekiem, by po archiwizacji na kilku powszechnie dostępnych
    > nośnikach, rozglądać się za kolejnymi. No i najlepiej co roku robić
    > kopie kopii, bo technologie się zmieniają i jak wcześniej pisałem - z
    > płytami CD/DVD będzie zapewne tak, jak z dyskietkami. Jak ktoś mi
    > znajdzie normalny sklep komputerowy, w którym można kupić stację na
    > dyskietki 8"/80KB, to mu stawiam flaszkę dobrej whisky czy czego tam
    > sobie zażyczy.

    ale nie łapiesz, że to robienie kilku kopi zajmuje w cholerę czasu?

    i jest robione tylko dlatego, że te nośniki sa mało warte zaufania.

  • 100. Data: 2012-11-04 13:14:12
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-04 13:01, Marek Dyjor pisze:
    > ale nie łapiesz, że to robienie kilku kopi zajmuje w cholerę czasu?
    >
    > i jest robione tylko dlatego, że te nośniki sa mało warte zaufania.

    Nie. Dysk wewnętrzny, dwa dyski zewnętrzne, wciskasz w TotCmd Ctrl+A i
    F5, następnie wychodzisz do baru się napić. Obliczenie
    prawdopodobieństwa padnięcia wszystkich trzech dysków naraz (jeden
    trzymany poza mieszkaniem, w bezpiecznym miejscu) jest chyba niemożliwe,
    ale wystarczy powiedzieć, że praktycznie niemożliwe.

    --