  • 1. Data: 2012-10-28 15:41:09
    Temat: WiDi i amd?
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    Witam.
    Mam pytanko- czy jezeli zainwestuje w karte sieciowa (do desktopa, na
    PCIe) ktora obsluguje WiDi (Wireless Display- dziala tylko ze
    zintegrowana karta graficzna) do komputera zbudowanego w oparciu o APU
    od AMD to czy bede mogl uzywac tej technologii? konkretnie o karcie n
    2200 (ew. 6205) w wersji "desktop" mi chodzi.
    oraz, z drugiej strony- czy wziecie wersji 6205 (dual-band) sie oplaca
    do zastosowan domowych? jest toto jakies pewniejsze, ma wiekszy zasieg
    etc?

    pozdrawiam
    szymon