  • 161. Data: 2013-03-13 17:48:54
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin N wrote:

    > A istniały dyskietki dla "1000-letniej trwałości danych"?
    > Gdyby istniały, to każdy, kto miałby ważne dane na tych dyskietkach -
    > zachowałby sobie też czytniki.

    z tego co pamiętam były produkowan ejakies super dyskietki o przedłużonej
    trwałości danych.

  • 162. Data: 2013-03-13 17:50:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PK wrote:

    > Pomijając już kwestię nielegalnego

    sciąganie muzy i filmów w RP jest legalne... amen

  • 163. Data: 2013-03-13 17:54:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Laskowski wrote:

    > Coś w tym podobno jest. Mówi się, że wykształceni muzycy
    > raczej rzadko bywają tzw. audiofilami.

    bo audiofile jarają sie sprzętem, dla nich muzyka jest czymś mniej waznym.

  • 164. Data: 2013-03-13 17:57:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin N wrote:

    > Znalazłem jakiś czas temu stare winylowe płyty. Odkurzyłem więc stary
    > gramofon i włączyłem. Słuchać się nie dało - tak był zdarte.
    >
    > Ciągle nie rozumiem, czemu miałbym słuchać starych płyt, albo nawet
    > nowych (pewnie 10x droższych).

    bo za to są ekstra punkty...

  • 165. Data: 2013-03-13 18:00:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    $heikh el $hah wrote:

    > Nie mam pojęcia, o jakich uszkodzeniach piszesz. Ale np. ten mój stary
    > discman ma bufor pamięci i można nim sobie potrząsać, a i tak się nie
    > zająknie. A dobrze przechowywana płyta, dobry gramofon z dobrą
    > głowicą, nie ma prawa generować żadnych trzasków. Brat mi
    > pokazywał/unauszniał na nowym winylu Jean Michela Jarre'a i
    > hi-endowym gramofonie. Pewnie w blind teście nie wykryłby różnicy
    > między oryginalną CD-Audio, ale twierdził, że oddaje więcej
    > szczegółów...

    imho to sa bzdety :)

    no i radze mu kupić kilka egzemplarzy kadej płyty bo niestety ale winyle sie
    od odtwarzania zużywają :)