  • Data: 2012-11-05 22:17:31
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-05 22:10, PK pisze:
    > Mam jakąśtam wiedzę o metodach zapisu i - chyba w przeciwieństwie
    > do Ciebie - wychowałem się w czasach kaset, więc dźwięk analogowy nie
    > jest dla mnie czymś, co zachwala brat lub ludzie na forum dla fanów
    > pozłacanych kabli.

    Ależ ja nie twierdzę, że jest najlepszy, a jedynie, że nie odstaje od
    CD-Audio. I doskonale pamiętam czasy, jak nagrywałem piosenki z listy
    Hop-Bęc RMF na prostym kaseciaku. Zresztą do dziś mam kaseciaka
    Pionieera w pokoju, choć go nie używam, bo cyfrowa muzyka zadowala mnie
    w stu procentach. Aczkolwiek, mimo to, wolę discmana od odtwarzacza mp3.
    Pewnie jakiś efekt podobny do placebo, ale działa...

    --