  • Data: 2012-12-01 16:28:30
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: jerzu <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Nov 2012 20:13:56 +0100, Dariusz Laskowski <d...@p...pl>
    wrote:

    >Aha. Ja akurat nie słyszę różnicy (nigdy nie słyszałem).
    >Może dlatego redukuję to do psychologicznego efektu -- czerpania
    >przyjemności z po prostu posiadania plików z seksownym rozszerzeniem? :-]

    Ja też nie słyszę. Ba, muzyki słucham przeważnie w aucie i tam
    całkowicie jest mi obojętne czy będzie to mp3 128kbps czy 320kbps. I
    tak nie słyszę różnicy pomiędzy tymi mp3 (z xcarlinka) a tą samą
    muzyką puszczoną z płyty CD na odtwarzaczu, do którego jest ten
    xcarlink podłączony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280