  • Data: 2012-11-05 22:10:48
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-05, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > Słyszałeś nowego winyla na nowym gramofonie hi-end?

    Mam jakąśtam wiedzę o metodach zapisu i - chyba w przeciwieństwie
    do Ciebie - wychowałem się w czasach kaset, więc dźwięk analogowy nie
    jest dla mnie czymś, co zachwala brat lub ludzie na forum dla fanów
    pozłacanych kabli.

    Jeśli dobrze poszukasz, to bez problemu znajdziesz w internecie opinie,
    że kasety są lepsze niż CD ("warm sound" i tego typu brednie). Czasem
    mam wrażenie, że jeśli Apple odpadnie z tabletowego wyścigu, to zawsze
    może zacząć sprzedawać gliniane tabliczki - na pewno znajdzie się spore
    grono zwolenników.

    pozdrawiam,
    PK