  • 21. Data: 2012-05-31 19:25:19
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: Glub <g...@g...com>

    Do szacunku, przeca o to cho...

    --
    Glub,
    przerosnieta wrotka SW-T400

  • 22. Data: 2012-05-31 19:41:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-31 15:22:30 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Przeciez mają w nazwie angels?

    Chłopaku, co Ty, na religię nie chodziłeś? Te anioły to niezłe ziółka -
    jeden w czasie zajęć niebiańskiego jazzbandu rozpiżył w drobny pył dwa
    miasta, zabijając po drodze parę tysi ludzia (ale to niewierne psy
    były), inny na zlecenie szefa roznosił różne wstrętne choróbska,
    zrzucał stonkę z samolotów (a może to szarańcza była?) i grillował
    małych chłopców, jeszcze inny latał z rozżarzony żelastwem i chlastał
    dla rozrywki pryncypała co bardziej niepokornych. To mają być idole
    współczesnej młodzieży?

    de Fresz

  • 23. Data: 2012-05-31 21:30:13
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 31 Maj, 19:41, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > małych chłopców, jeszcze inny latał z rozżarzony żelastwem i chlastał
    > dla rozrywki pryncypała co bardziej niepokornych. To mają być idole

    No weź, weź przestań - to już nie jest zabawne pisać takie rzeczy o
    prawdziwych motocyklistach. A jak majom tu swoją wtykę, albo co gorsza
    ktos od NICH potrafi czytać???............................. ja na
    bicie słabo odporny jezdem.
    A że wpierdol każdy dostanie za czytanie precli....... już wiem,
    powiem że jestem ze ścigacza :)))

    Pozdr
    Mnich

    PS. Jak by tak poszperał w archiwum to by znalazł ciekawą prawidłowość
    - tak jakbym parę lat o tym czytał - znowu precle drażnią MC :)

  • 24. Data: 2012-05-31 22:10:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-31 19:25, Glub pisze:
    > Do szacunku, przeca o to cho...

    Kurwa, czy tu wszyscy, razem ze mną, mają kompleksy na tle
    stereotypowego fachowca od armatury, pracującego w jUKej na zmywaku?
    Myślicie, że precle, to co, jak nie zwykłe kółko wzajemnej adoracji?
    Gdyby nie posty z sikacza, to by ten forum był bardziej hermetyczny niż
    męskie klasztory albo kombinat lekarsko-farmaceutyczny.
    Mają chłopaki pomysł na jazdę, może podspaczony od Jankesów (bo nazwa z
    dupy wzięta, a co najmniej gejoska), jeżdżą (być może od baru z bilardem
    do baru z tańcem na rurze), podtrzymują motocyklistom opinię gwałcących
    ciężarne, niewidome zakonnice na przejściach dla pieszych (kto by chciał
    uchodzić za fujarę w odblaskowej kamizelce, co nie dodaje gazu na
    perspektywę widoku zmiany zielonego na żółte na najbliższym
    skrzyżowaniu?!), a w dodatku kończą mi się pomysły, więc napiszę: i tak
    dalej.
    Tak że, jeśli miałbym się do czegoś przypierdolić, to do tej gratisowej
    kurtki, która w ogólnym rozrachunku pewnie kosztuje nabywcę pińćset
    zuoootych plus VAT-u 100?, a kupując podobną na własną rękę (czyli bez
    logo klubu, a więc minus 1000? do szacunku ludzi szosy) można jeszcze
    sobie zapewnić dożywotni zapas chromu organicznego w tabletkach 200 mcg.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 25. Data: 2012-05-31 22:22:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/31/2012 05:14 PM, Marcin N wrote:

    > Z ciekawości: do czego zobowiązuje przynależność do takiego klubu?

    Musisz się zachowywać wszędzie gdzie jesteś w barwach klubu, jeździć na
    zloty i na początku być czyimś przydupasem, później to już sam będziesz
    miał własnych przydupasów. Ano i bym zapomniał, masz lać w ryj
    wszystkich co mają podobny kolor na naszywkach do tego z "waszych" barw.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-05-31 22:35:05
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 31 May 2012 14:58:55 +0200 "Werewolf" <m...@g...pl>
    napisał:

    >Trwa nabór do Hell's Angels - kurtka gratis
    >Spotkanie organizacyjne odbędzie się 6 czerwca o godz. 6 rano przy wjeździe
    >do Kampinosu od strony Izabelina.

    A z Rometem 50cc się kwalifikuję? Czarny jest :-D

  • 27. Data: 2012-05-31 22:40:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 31 May 2012 12:30:13 -0700 (PDT) Mnich <t...@g...com>
    napisał:

    >A że wpierdol każdy dostanie za czytanie precli....... już wiem,
    >powiem że jestem ze ścigacza :)))

    Nikt nie uwierzy. Musiałbyś mieć odpowiednią sygnaturkę oraz
    posługiwać się odpowiednim językiem. :-)

  • 28. Data: 2012-05-31 22:45:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/31/2012 05:24 PM, Michał V-R wrote:

    > Bedziesz musial sprzedac gs-a, kupic armature, dokupic fredzle, kalbojki
    > i kurtke skorzana, zapuscic brode, mys sie najczesciej raz w tygodniu,
    > hlac browara, sikac na pasie awaryjnym autostrady, miec innych
    > motocyklistow za podludzi. Na zlotach bedziesz musial zawsze chodzic z
    > browarem w reku i kiepem w zebach, najlepiej jak bys wychodowal babzuna,
    > musisz jeszcze wydac kase na kamizelki naszywki i podlizywac sie i byc
    > na posylki dla starszych stazem w klubie.
    > Artur da ci linka, do faq takiego klubu, bo ja nie pamietam.

    Niestety strona nie działa (http://edukacjamv.prv.pl), ale tu jest parę
    cycatów z tej strony:

    <http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/bro
    wse_thread/thread/ad856d278c754119/e6367398565207e8>

    Cycat dla Marcina:
    "Jednak, osoby decydujące się wkroczyć na nią, są wpełni świadome
    swojego wyboru. Właśnie to jest główny powód, przez który dla klubów MC
    tak ważny jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
    nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego
    klubu MC."

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-05-31 23:21:18
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-31 22:10, $heikh el $hah pisze:

    > Kurwa, czy tu wszyscy, razem ze mną, mają kompleksy na tle
    > stereotypowego fachowca od armatury, pracującego w jUKej na zmywaku?

    Ja nie. Widzialem Hellsow osobiscie na Daytona Bike Week w 2004 roku jak
    wparowali do jednego klubu cala ekipa i uwierz mi, nie chcialbys tych
    kolesi spotkac nawet jakbys byl w kamizelce kuloodpornej, tymbardziej z
    barwami na plecach. Zasluzyli na swoj wizerunek na pewno. Pisze o tych
    prawdziwych a nie jewropejskich podrobkach.

    Pzdr

    > Myślicie, że precle, to co, jak nie zwykłe kółko wzajemnej adoracji?

    A kolko dyskustyjne, tfu, grupa.

    > Gdyby nie posty z sikacza, to by ten forum był bardziej hermetyczny niż
    > męskie klasztory albo kombinat lekarsko-farmaceutyczny.

    Tu zes pojechal. hehe.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 30. Data: 2012-06-01 08:40:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-31 22:45, AZ pisze:

> [...]
    > tak ważny jest szacunek- bo włożyli całe swoje serce, całą swoją siłę, a
    > nie jednokrotnie poświęcili swoje życie, by stać się członkiem wybranego

    Nic tak mnie nie zachęca do szacunku jak błędy ortograficzne w "statucie".