    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 21 Feb 2017 16:54:41 -0800 (PST)
    <6...@g...com>
    <589afec7$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <589c5335$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58a463d9$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <58aacc91$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58ac167f$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 19:29:21 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylu Szwedow przyjezdza, czy w Kopenhadze mieszka sie najlepiej, bo
    > mozna w Szwecji pracowac ?

    I jedno, i drugie, i jeszcze wiele innych czynników.

    > A w tym czasie gdzie mieszkaja ?

    Na zadupiach, w Szwecji, nieżonate młodziaki wynajmują jedno mieszkanie na spółkę z
    kolesiami, różne pomysły ludzie mają.

    > Ja tam nie wiem, czy to nazwac kapitalem spolecznym czy socjalizmem
    > :-)

    To akurat nie ma nic wspólnego ani z kapitałem społecznym, ani z socjalizmem.
    Niezawodnie używasz pojęć których nie rozumiesz: kapitalizm, demokracja, kapitał
    społeczny, socjalizm. Ciekaw jestem czym się jeszcze popiszesz.

    > No coz, jesli czynsz pokrywa koszty, to moze i dobrze.
    >
    > U nas tez tak bylo, ale sie skonczylo - choc mozna miec mieszane
    > uczucia, czy to dobrze, czy zle :-)

    Nie, w Polsce tak nigdy nie było. I sądząc po tym jak Polacy dają się doić swoim
    rządzącym- nigdy nie będzie.