  • 51. Data: 2012-07-24 09:35:36
    Temat: Re: Tresura w akcji. [OT]
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 23 Lip, 20:49, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    > Da się zrobić uczciwy przetarg. BTDT. Przecież nie napisałem "niech
    > urzędnik zrobi uczciwy przetarg" ;-P

    Rowniez uwazam, ze sie praktycznie nie da ;)
    Jesli zakup, usluge itp potrzebuje prywatna osoba/firma, to nie robi
    zadnych przetargow tylko wybiera dostawce ktorego uwaza w danej chwili
    za najlepszego wg wlasnego widzi mi sie...

    Przetarg zawiera tyle haczykow, ze na 90% ktos, kto sie tym nie
    zjamuje od nastu lat wymysli takie warunki przetargu, ze wygra ktos,
    kogo by nie w zadnym wypadku chcial ;)
    Np. w ww wymieninej sytuacji ktos ze zdezelowana laweta robiaca tlumy
    dymu z rury wydehweh=j a parkingu ;) + obijajacy samochody klientow
    obok, co z tego, ze bedzie mial OC jak opinia o tym, zeby omijac dany
    sklep pojdzie w swiat.. ;)

    WS

    PS. Jesli ktos chce kupic cos, co wymaga ogloszenia przetrgu i
    faktycznie chce zrobic dobry zakup, to robi praktycznie jak prywatne
    firmy: wybiera co chce za kase, ktora dysponuje, zglasza sie do
    dystrybutora wybranego sprzetu i mowi, ze musi to kupic na przetarg ;)
    warunki/regulamin przetargu dostaje oczywiscie od dystrybutora ;)

  • 52. Data: 2012-07-24 11:22:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-24 09:35, WS pisze:

    > Jesli zakup, usluge itp potrzebuje prywatna osoba/firma, to nie robi
    > zadnych przetargow tylko wybiera dostawce ktorego uwaza w danej chwili
    > za najlepszego wg wlasnego widzi mi sie...

    Może zrobić i przetarg, czy powiedzmy licytację, ale regulamin tworzysz taki, żeby
    żaden oferent
    nie miał prawa oprotestować twojego wyboru.

    Niestety, zamówienia publiczne to zamówienia publiczne, tam nie ma tak dobrze.

  • 53. Data: 2012-07-24 12:07:40
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 18 Jul 2012 22:20:57 +0200, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:

    >zgoda. Nie sa jednak na tyle szerokie by otworzyc drzwi w pelni a jak jeszcze

    http://www.zumi.pl/,19.440899:51.778716,,,,2,1b,nama
    pie.html

  • 54. Data: 2012-07-24 12:15:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 19 Jul 2012 13:57:52 +0200, WW <w...@v...pl> wrote:

    >Nie wątpię, że gdzieś są takie służby. U nas to autolaweta i jeden
    >kierowca z wyciągarką. Aż mi skóra cierpnie na myśl, że taki miał by
    >gdzieś koło mojego samochodu wyciągać z ciasnego szeregu jakiś samochód
    >na siłę.

    Ja widywałem z okna pracy odholowywanie aut z drogi k. Galerii Mokotów
    w Warszawie. Kierowca (i operator holownika) istotnie był jeden, ale
    nie miał wyciągarki a sprytną "drabinkę" (którą dawało się "poskładać"
    pod stojącym autem i dźwig.
    A służby np. w Pradze rzeczywiście mają fajny sprzęt: wyciąganie
    landrovera polegało na podłożeniu "drabinek" pod wszystkie koła,
    podniesieniu całego auta i postawienie go na przyczepie - w górę, w
    bok, w dół i w drogę :-)

  • 55. Data: 2012-07-24 12:16:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 19 Jul 2012 05:29:51 -0700 (PDT), PJ

    >hipnotyczne spojrzenia starszych pan :-) Twoj koncept stosowano raczej
    >w sredniowieczu patrz: wbijanie na pal itp. i do mnie jakos nie
    >przemawia ...

    Chyba Ci się z pręgierzem pomyliło. Do mnie przemawia.

  • 56. Data: 2012-07-24 12:33:30
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Może zrobić i przetarg, czy powiedzmy licytację, ale regulamin tworzysz
    > taki, żeby żaden oferent
    > nie miał prawa oprotestować twojego wyboru.

    Np z takim zapisem: "Zarząd Sp-ni zastrzega sobie prawo swobodnego
    wyboru oferty lub jej części, nie przyjęcia żadnej z ofert lub
    unieważnienia przetargu bądź odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn."
    lub podobnie
    "Zastrzega się prawo odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn oraz
    swobodnego wyboru oferty."

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 57. Data: 2012-07-25 01:11:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 24.07.2012 WS <L...@c...pl> napisał/a:

    > Rowniez uwazam, ze sie praktycznie nie da ;)

    Da się...

    [ciach]

> [...]
    > dystrybutora wybranego sprzetu i mowi, ze musi to kupic na przetarg ;)
    > warunki/regulamin przetargu dostaje oczywiscie od dystrybutora ;)

    IMO mylisz *przetarg* z przetargiem/zamówieniem *publicznym*.

    Pzdr,
    krzysiek Kiełczewski

  • 58. Data: 2012-07-25 10:17:20
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Odkręcić koło, przykręcić zapasowe, koło z blokadą do bagażnika :)

    to chyba zart bo dales usmieszek

  • 59. Data: 2012-07-25 16:41:16
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Papkin <s...@s...net> wrote:

    > to chyba zart bo dales usmieszek

    Były gdzieś w sieci zdjęcia, jak koleś tak zrobił. Taki supermarket ma
    prawo nałożyć za coś takiego karę?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 60. Data: 2012-07-25 16:58:14
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    g...@n...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Były gdzieś w sieci zdjęcia, jak koleś tak zrobił. Taki supermarket ma
    > prawo nałożyć za coś takiego karę?

    Tak jak Ty tak i supermarket nie może nikomu zaaresztować samochodu.