eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTransporter do motocykli/wieszak na hak › Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "FanTomas" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <jum7ji$m5b$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <5018295a$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jvap44$d9n$2@inews.gazeta.pl> <jvav7s$9p0$1@inews.gazeta.pl>
    <jvb43j$kop$1@inews.gazeta.pl> <jvb71r$qak$1@inews.gazeta.pl>
    <jvbo10$cv7$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jvbo10$cv7$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
    Date: Fri, 3 Aug 2012 00:18:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    X-Antivirus: avast! (VPS 120802-0, 2012-08-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <501afcb9$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.38.59
    X-Trace: 1343945913 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1310 83.22.38.59:56341
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:658125
    [ ukryj nagłówki ]



    Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
    ekhm, nie zabija.
    Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
    tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
    się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.
    No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.
    Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
    w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
    francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem,
    więc mam porównanie



    wiec ja odpowiem tak:
    francuski citroen xantia 1,6
    przebieg 205 tys
    u mnie od 140 tys
    w tym czasie :
    dwie zarówki swiateł mijania, komplet klocków, komplet piór wycieraczek,
    komplet dywaników bo sie poprzecierały, i dwie sfery w tym konżektorowa.
    oprocz tego zaliczyłem dwie awarie: jedna to zuzyte szczotki silnika
    wentylatora w kabinie i druga to zatarty wentylatorek ktory wymusza przepływ
    powietrza przez czujnik temperatury w kabinie.
    auto od poczatku z gazem wiec koszty tych 10-12 litrow gazy jakos dam rade
    ponosic:)


    reasumując: psują sie te francuzy jak cholera. do tego mało w nich czuc
    drogę (czytaj wyboje).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: