  • Data: 2012-08-03 00:18:33
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
    Od: "FanTomas" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
    ekhm, nie zabija.
    Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
    tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
    się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.
    No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.
    Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
    w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
    francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem,
    więc mam porównanie

    wiec ja odpowiem tak:
    francuski citroen xantia 1,6
    przebieg 205 tys
    u mnie od 140 tys
    w tym czasie :
    dwie zarówki swiateł mijania, komplet klocków, komplet piór wycieraczek,
    komplet dywaników bo sie poprzecierały, i dwie sfery w tym konżektorowa.
    oprocz tego zaliczyłem dwie awarie: jedna to zuzyte szczotki silnika
    wentylatora w kabinie i druga to zatarty wentylatorek ktory wymusza przepływ
    powietrza przez czujnik temperatury w kabinie.
    auto od poczatku z gazem wiec koszty tych 10-12 litrow gazy jakos dam rade
    ponosic:)

    reasumując: psują sie te francuzy jak cholera. do tego mało w nich czuc
    drogę (czytaj wyboje).