  • Data: 2010-04-23 23:26:19
    Temat: Re: Transmisja danych za pomoc? ?wiat?a?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Apr 2010 11:15:12 +0200, Atlantis wrote:

    >Hmm... Nie sądzę. Moje rodzina miała Heliosa, który był nowszą
    >konstrukcją niż Jowisz. Programator kanałów miał formę wysuwanej
    >"szufladki". Na ściance przedniej znajdowały się cztery podświetlane
    >diodami przełączniki. Na ściance górnej (dostępnej po wysunięciu
    >szufladki) umieszczone były cztery niewielkie skale, każda posiadająca
    >osobny przełącznik zakresów i pokrętło do strojenia.

    Tu http://unitra.eu.org/node/529 mozna wyczytac ze w nastepnej wersji
    TC501 w miejsce programatora z sensorami zastosowano mechaniczny.

    Duzo to nie zmienialo, ale zdalne przelacznie tego programatora nie
    bylo trudne.

    O pilocie nie pisza ani slowa, ale jesli mnie skleroza nie myli to
    byla para scalakow MCY1024/1025 - do czegos je robiono.
    Pierwowzorami byly chyba SAA1024/1025.

    schematu do wersji 04/05 niestety nie potrafie znalezc.

    J.