  • 21. Data: 2011-01-23 14:31:11
    Temat: Re: Totalna inwigilacja w Plusie?
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-23 14:26, J.F. pisze:

    > Ale porownujac sama liste logowan do BTS np przez miesiac nie powinno
    > byc problemow z ustaleniem.

    To po prostu dość mocno zwiększy prawdopodobieństwo prawdziwości
    hipotezy, że dwa telefony należą do jednej osoby. Jednak moim zdaniem
    trudno taką korelację uznać za ostateczny dowód. A przecież dochodzą do
    tego jeszcze inne czynniki:
    - Drugiej komórki można nie nosić ze sobą cały czas.
    - To który telefon nosimy przy sobie może zależeć od sposobu w jaki go
    użytkujemy i sytuacji w jakiej się znajdujemy. Telefonu używanego tylko
    i wyłącznie do utrzymywania kontaktów biznesowych nie musisz koniecznie
    brać na imprezę.
    - Powyższe dotyczy również tego, kiedy dana komórka jest włączona. Jeśli
    dzielisz swoje kontakty (np. na prywatne i służbowe) podając im inne
    numery, nie chcąc rozmawiać z określoną grupą możesz po prostu wyłączyć
    telefon.

    Jakoś nie wydaje mi się, żeby Plus opłacał zespół ekspertów robiących
    analizę statystyczną tych danych celem ustalenia czy każdy klient
    posiada jeszcze inne numery w sieci. :)

  • 22. Data: 2011-01-23 17:47:50
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > użytkujemy i sytuacji w jakiej się znajdujemy. Telefonu używanego tylko
    > i wyłącznie do utrzymywania kontaktów biznesowych nie musisz koniecznie

    W moim przypadku, ten drugi telefon praktycznie caly czas spoczywa na biurku przy
    monitorze. I jak juz pisalem, sluzy na ogol do obslugi Allegro.
    Samotnik naprawdzil mnie jednak na trop. Raz , czy dwa, ladowalem prepaid z konta
    bankowego, ktorym oplacam abonament. Ale z kolei, czy przyporzadkowywanie takiego
    niezarejestrowanego prepaida do mojego konta firmowego w Plusie , nie wybiega poza
    legalny zakres gromadzenia danych osobowych?

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 23. Data: 2011-01-23 20:03:36
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/23/2011 06:47 PM, VomitroN wrote:

> [...]
    niezarejestrowanego prepaida do mojego konta firmowego w Plusie , nie wybiega poza
    legalny zakres gromadzenia danych osobowych?

    Numer konta to dana osobowa?

    M.

  • 24. Data: 2011-01-23 20:05:17
    Od: Peet <w...@a...com>

    Czy sim simplusa był kiedyś w telefonie abonentowym?

  • 25. Data: 2011-01-23 20:52:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    Nie wiem skąd oni się dowiedzieli, ale podejrzewam, że odpowiedź bedzie
    bardzo prosta. Jeśli nawet robią jakieś okrutne kombinacje z analizami
    danych, to raczej nie mają do tego dostępu marketingowcy, bo po co. Z
    jakiegoś powodu w bazie danych z Twoim nazwiskiem skojarzono obydwa numery,
    a marketing się po prostu pomylił. Te wszystkie podawane przez Ciebie i
    innych pomysły są teoretycznie możliwe, ale po prostu nieprawdopodobne.

  • 26. Data: 2011-01-24 09:29:25
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 23 Sty, 11:38, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Można zrobić i 40 a nadal owe prawdopodobieństwo jest dużo niższe niż 100%.
    Mylisz sie, nie probuj tego z policja :-). O ile ilosc BTS-ow w
    obszerze zabudowanym wynosi ~800 m to 3-4 kilkunastokilometrowe, a
    nawet kilkukilometrowe trasy to 100% trafienia. O ile komorek jest
    mniej, tras dajacych 100% trafienia musi byc troche wiecej. Ale wezmy
    np. wyjazd z miasta na wies i z powrotem, znow wystarczy niewiele.

  • 27. Data: 2011-01-24 09:31:00
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Powinno byc: O ile ilosc BTS-ow obszerze zabudowanym jest duza,
    dokladnosc wynosi ~800 m...

  • 28. Data: 2011-01-24 09:39:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-24 10:29, Janeo pisze:

> [...]
    > mniej, tras dajacych 100% trafienia musi byc troche wiecej. Ale wezmy
    > np. wyjazd z miasta na wies i z powrotem, znow wystarczy niewiele.

    A jak jadę z żoną jednym samochodem?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2011-01-24 12:20:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 24.01.2011 10:39, Liwiusz wrote:

    > A jak jadę z żoną jednym samochodem?

    a co, masz jakąś specjalną żonę co zakłóca sygnały telefonii komórkowej?
    Marx

  • 30. Data: 2011-01-24 13:10:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-24 13:20, Marx pisze:

    > a co, masz jakąś specjalną żonę co zakłóca sygnały telefonii komórkowej?
    > Marx

    Nie, ale jakbyśmy jechali razem, to nasze osobne telefony byłyby uznane
    - wedle powyższej metody - za należące do jednej osoby.

    Już nie mówiąc o kolonii dzieci z Białorusi jadących autokarem do Niemiec.

    --
    Liwiusz