    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: To nie Dzidka wina
    Date: Sun, 02 Jun 2013 09:24:39 +0200

    W dniu 2013-06-02 00:25, hisjusz pisze:
    > Gdyby mocno przegiął z prędkością nie wyglądało by to tak delikatnie jak
    > na zdjęciach.Kiepski dziennikarz który bez rzetelnej oceny Policji pisze
    > co zszokowany kierujący powiedział.

    > Przerażające są komentarze pod artykułem, co po niektórzy komentujący od
    > razu wysłali by kierującego na stos za to tylko że ma niestary model
    > BMW.

    > Łatwo jest oceniać sytuacje bez doświadczenia, później gdy coś
    > takiego się przytrafia człowiekowi zachodzi jak to się mogło stać.
    > Ludzie nie są niestety istotami idealnymi;/

    Dokładnie masz racje. Powinni ujebać tego z Suzuki że był na trasie
    przelotu BMW :D
    Tylko skąd bidak miał wiedzieć że tu tak nisko latają BMW gdy nie ma tam
    odpowiednich oznakowań typu A-26, a sam trawniczek rozdzielający jezdnie
    o tym nie świadczy. Trawniczek taki, jak by tylko ta drogą kapelusze
    pomykały :)
    Widać nie tylko projekt drogi zjebany to jeszcze ZDiUM daje dupy z
    oznakowaniem ;) No ale jak nie ma dać dupy, gdy na mapie ZDiUM nie ma
    tego odcinka drogi LOL
    http://www.zdium.wroc.pl/main/map

    Ale na poważnie. Już wiem czemu poukładali betony rozdzielające jezdnie
    na wylocie z wrocka w strone A4 LOL

    https://maps.google.pl/?ll=51.059456,16.989369&spn=0
    .00789,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.05895,16.988
    131&panoid=ERKEuIuXeq_vCkAG4mh99A&cbp=12,223.56,,0,2
    .5
    --
    Krzysiek