  • Data: 2013-06-02 15:15:41
    Temat: Re: To nie Dzidka wina
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej wina gościa. Przegiął z prędkością, do czego zresztą sam się
    > przyznał. Przy obecnej pogodzie, nie trzeba było wiele.

    Zastanawiam się ile trupów będzie z powodu tego wjazdu i zjazdu po obu
    stronach obwodnicy wschodniej.
    https://maps.google.pl/?ll=51.046384,17.155637&spn=0
    .000986,0.002411&t=h&z=19
    W prawdzie tam jest zakaz, i ograniczenie do 50 lub 60 ale ludzie
    (częściej wędkarze) skracają sobie drogę by przez Siechnice nie jechać.
    Tym wjazdem z lewej strony obwodnicy patrząc na mapę sam wjeżdżałem
    pierwszy i ostatni raz. Miałem stracha jak nic gdy przed maska przemknął
    mi taki mistrz prostej. Ocenić sytuacji nie sposób. To jest łuk drogi,
    brak pasa do rozbiegu a osłony skutecznie uniemożliwiają ocenę tego czy
    ktoś się nie wychyla lub czy ktoś nie nadjeżdża.
    Gdzie jak gdzie, ale tam ograniczenie do 50 ma zajebisty sens. Większy
    jak w mieście. Gdy ktoś się do tego nie dostosuje, a trafi na wyjazd
    kogoś to rozpierducha gwarantowana.
    --
    Krzysiek