  • 21. Data: 2010-04-15 19:18:55
    Temat: Re: To i ja sie pochwale...
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    >> Adam
    >
    > Nie ma cla i innych doplat z Ebay.de
    > StaM

    Najwazniejsze, to skad bedzie wysylka, a jaki to ebay czy co.uk czy de,
    jeden szlag.
    Sa fajne sprzety po fajnych cenach, ale najczesciej wysylka Taiwan, badz
    China, USA; a wtedy mozna spoidziewac sie niespodzianki.
    Ale to zdajsie od jakiejs kwoty.
    Ja zamawialem swego czasu podstawki swiecace pod lapki na pólke(tak zeby
    lepiej zaprezentowac
    ) , a ze byly w cos kolo 1,5 usd to zamówilem 10 sztuk. Paczka przyszla z
    Chin, cla nie bylo.
    Podstawki "tlum wyszarpal" w 2 dni, lapki zostaly....

    pzdr
    elm

  • 22. Data: 2010-04-15 20:34:58
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 14 Kwi, 23:13, "Adam Szewczak" <horses@usu .poczta.onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Stan.Matyska"

    > Nie ma cla i innych doplat z Ebay.de
    > StaM
    >
    >     Ale jak wol stoi ze towar w Korei jest, co z tego ze wystawiony na DE.
    > Chyba ze towar jest fizycznie z DE wysylany, ale o tym nie ma slowa.
    >
    > PZDr
    > Adam

    ..racja, nie zauwazylem, a liczy sie skad wysylka.
    StaM

  • 23. Data: 2010-04-16 08:47:19
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Canon EOS33
    > Canon 10D
    > Canon IX
    > Canon 40D
    > Canon 3
    >
    > i od cholery szkiel, los tak chcial i przez dluzszy czas nic nie bylo.
    >
    > Narazie duzo sie nie bawilem, ale na pierwszy rzut oka b duzo funkcji,
    > widze ze sporo bedzie to ustawien indywidualnych i to plus.
    > Ciezki dobrze lezy w reku, gripa poszukac musze.
    > Obiektyw kitowy jest hmm jakis taki, ale macro ma fajne, chyba na EU takie
    > daja bo widzialem ze gdzie indziej sa D-Xenon (chyba wyzsza polka).

    to teraz pochwal sie fotami. na pewno sa zajebiste skoro taki zacny
    sprzet!!!

  • 24. Data: 2010-04-18 18:40:39
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > to teraz pochwal sie fotami. na pewno sa zajebiste skoro taki zacny
    > sprzet!!!

    Narazie nic ciekawego nie zrobilem, czekam na jakies pokazy. Dzis
    dopiero mialem okazji kilka pierwszych zdjec wykonac, ale to tak na testy.
    Jakies kwiatki, a tak to posprawdzalem ile sa warte te filtry cyfrowe.

    PZDr
    Adam

  • 25. Data: 2010-04-19 05:33:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Narazie nic ciekawego nie zrobilem, czekam na jakies pokazy.

    Nie, nie. To TY miales pokazac...

  • 26. Data: 2010-04-19 15:58:04
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie. To TY miales pokazac...

    Pokazy w sensie imprezy jezdzieckie, bo to glownie robie.

    PZDr
    Adam

  • 27. Data: 2010-04-19 16:38:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pokazy w sensie imprezy jezdzieckie, bo to glownie robie.

    To po co kupiles aparat? Bylo konia kupic ;)

  • 28. Data: 2010-04-19 17:08:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hqhuid$ptj$1@news.onet.pl...
    >

    > To po co kupiles aparat? Bylo konia kupic ;)

    Kon jest, tyle ze zony ;P
    Pozatym nie kupilem aparatu a go dostalem

    PZDr
    Adam

  • 29. Data: 2010-04-20 05:58:46
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kon jest, tyle ze zony ;P
    > Pozatym nie kupilem aparatu a go dostalem

    Od zony? No to teraz niestety musisz zaczac robic zdjecia :(
    Przeciez prezentu od zony nie sprzedasz ;)

  • 30. Data: 2010-04-20 16:45:22
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Od zony? No to teraz niestety musisz zaczac robic zdjecia :(
    > Przeciez prezentu od zony nie sprzedasz ;)

    Od zony to ja moge kopa w d dostac ;P

    PZDr
    Adam