  • 1. Data: 2010-04-14 19:43:33
    Temat: 70-200 L IS , a 70-200 L IS II
    Od: "Lukas" <q...@o...pl>

    Wie ktos dokladnie na czym polega roznica miedzy tymi dwoma szkłami? Roznica
    w praktyce, bo na papierku to z pewnoscią jest duzo lepszy...

  • 2. Data: 2010-04-15 07:53:06
    Temat: Re: 70-200 L IS , a 70-200 L IS II
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Wie ktos dokladnie na czym polega roznica miedzy tymi dwoma szkłami?
    > Roznica
    > w praktyce, bo na papierku to z pewnoscią jest duzo lepszy...

    Szkło jest wyraźnie ostrzejsze, zwłaszcza na f/2.8 - f/4. Za tym idzie
    również "lepszy" obraz we współpracy z extenderami. Wydajniejsza
    stabilizacja. Mam wrażenie, że również nieco sprawniejszy AF.
    Ogólnie bardzo fajna zabawka dla maniaka ostrości posiadającego korpus z
    wysokorozdzielczą matrycą i mikroregulacją AF ;). Niestety na razie za dość
    wygórowaną cenę, są też ponoć problemy z rozrzutem jakościowym.