  • 1. Data: 2010-04-14 15:14:15
    Temat: tła fotograficzne - Wrocław
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witajcie :-)

    Gdzie we Wrocławiu mogę nabyć tła fotograficzne?

    Pozdrawiam

    synek

  • 2. Data: 2010-04-14 16:08:53
    Temat: Re: tła fotograficzne - Wrocław
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-14 17:14, SYNEK pisze:
    > Witajcie :-)
    >
    > Gdzie we Wrocławiu mogę nabyć tła fotograficzne?

    Większość, jeśli nie wszystkie sklepy z akcesoriami foto, mają swoje
    konta na Allegro. Idziesz do działu "tła fotograficzne", wpisujesz
    "Wrocław" i klikasz "Pokaż". Następnie sprawdzasz adresy sprzedawców. W
    tej chwili większość to sklepy.