  • 11. Data: 2010-04-14 21:59:48
    Temat: Re: To i ja sie pochwale...
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał:

    > No wlasnie, a czy te D-Xenon to jest jakis inna odmiana/sort ?
    >
    > Bo sa takie szkla jak np 35mm 2.0 albo 100mm 2.8
    >[...]

    O ile wiem, to jedyne rożnice między Schneider D-Xenonami a Pentaxami DA to
    napisy i kolor paska na obudowie obiektywu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 12. Data: 2010-04-15 06:22:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ze dostalem Samsunga GX20
    > Jako ze od lat robilem Canonami to przesiadka jest spora.
    > Pomijajac Praktike na poczatku to byly
    > Canon A-1

    To sie upadek nazywa...

  • 13. Data: 2010-04-15 07:15:42
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4bc6b0a8$0$17104$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > To sie upadek nazywa...

    Ale co masz na mysli ;P ?

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2010-04-15 07:25:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4bc6b0a8$0$17104$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Ale co masz na mysli ;P ?

    Zjadlbym sniadanie ;)

  • 15. Data: 2010-04-15 07:32:03
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 15 Kwi, 09:15, "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:

    > Ale co masz na mysli ;P ?
    > Adam

    O ile uzywal A-1, a nie AE-1 to jest faktycznie upadl i to strasznie
    nisko;)
    StaM

  • 16. Data: 2010-04-15 07:42:02
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości grup

    > Może w tym wypadku "używałem" znaczyło że ktoś z znajomych miał i dał
    > dotknąć gdy sam robił zdjęcia? :)
    >
    > --

    A-1 byl jakos pod koniec lat 90, fajny sprzet mozna bylo gwozdzie nim
    wbijac. Wtedy mozna bylo byc chorym na T90 ;)
    Nie udalo mi sie w tamtych czasach tylko motoru zdobyc, bo wtedy byl
    cholernie drogi. Tylko winder A2 byl w miare dostepny. Fajny sprzet. Na
    gieldzie w Stodole sie trafiaja ladne sztuki jeszcze czasami.

    PZDr
    Adam

  • 17. Data: 2010-04-15 07:44:26
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-15 09:32, Stan.Matyska wrote:
> [...]
    > nisko;)

    Może w tym wypadku "używałem" znaczyło że ktoś z znajomych miał i dał

    _[_]_
    (") dominik, gg:919564
    `--( : )--' http://www.dominik.net.pl
    ( : )
    ""`-...-'"" jgs

  • 18. Data: 2010-04-15 08:11:03
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq5cvm$16a$1@news.onet.pl>,
    Adam Szewczak nabazgrał:

    > No wlasnie, a czy te D-Xenon to jest jakis inna odmiana/sort ?

    W przypadku szkieł na bagnet K, D-Xenon to tylko napis na obudowie.

    > Bo sa takie szkla jak np 35mm 2.0 albo 100mm 2.8

    Uważaj - 35mm f/2.0 to szkło na bagnet NX. Do K nie podepniesz przez
    żadną przejściówkę...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 19. Data: 2010-04-15 08:16:14
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    l...@l...localdomain pisze:

    > W przypadku szkieł na bagnet K, D-Xenon to tylko napis na obudowie.

    > Uważaj - 35mm f/2.0 to szkło na bagnet NX. Do K nie podepniesz przez
    > żadną przejściówkę...

    Pewnie chodzi o d-xenona odpowiednik smc-FA35 f/2 który jest jak
    najbardziej na K.

    --
    Ziemo

  • 20. Data: 2010-04-15 08:32:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4bc6cb46$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>,
    Ziemo nabazgrał:

    > Pewnie chodzi o d-xenona odpowiednik smc-FA35 f/2 który jest jak
    > najbardziej na K.

    Tak, mój błąd - ten NX to 30mm. Wczoraj czytałem trochę o tym systemie
    i tak mnie dzisiaj naszło.