  • Data: 2010-01-16 18:14:44
    Temat: Re: Tlumacz wloski wawa
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jan 2010 18:29:31 +0100, johnny <j...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Ech, ch?opaki sie tu delikatniu?kie jak panienki zrobi?y;-) Wnet zamiast
    > o stukach w cylindrze bed? dyskutowaae o agnostycyzmie Kanta. Mnie te? -
    > tak
    > jak Grzybola wkoorwia ingerencja panstwa w ka?dy niemal aspekt ?ycia
    > obywatela. Nie wiem, czy do przet?umaczenia standardowej umowy kupna
    > trzeba anga?owaae a? t?umacza przysieg?ego. Ten niech zajmuje sie bardziej
    > skomplikowanymi tekstami. To ?e pferdestarke to kon mechaniczny,
    > motorleistung moc silnika wie ?redniorozgarnieta panienka po miesi?cu
> [...]

    Wydaje mi się, że przeceniasz moce intelektualne średniorozgarniętej
    panienki
    po miesiącu obsługi okienka. Zwłaszcza, że w tej prostej karteczce co ma
    trzy napisy na krzyż może gdzieś na dole być na przykład stempelek
    "pojazd zniszczony w wypadku drogowym, nie nadaje się do dopuszczenia do
    ruchu".

    Jestem pewien, że wiele osób bardzo chętnie by przetłumaczyło taki dowód
    rejestracyjny we własnym zakresie i poświadczyło własnym podpisem,
    pomijając pieczątkę. A Ty byś potem kupił taki motocykl na allegro, "nówka
    sztuka nieśmigana, jeżdżony w niedzielę po bułki do kościoła".

    Można, oczywiście, wymagać od panienek w okienku znajomości wszelkich
    możliwych dowodów rejestracyjnych we wszelkich możliwych językach, ale
    obawiam się że nie jest to wystarczająco dobrze płatna robota.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650