  • Data: 2010-01-20 12:56:21
    Temat: Re: Tlumacz wloski wawa
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzybol pisze:

    > Byłeś kiedyś w Szwajcarii w ichnim wydziale komunikacji? Tam trwa to z
    > zegarkiem w ręku, z gotowymi tablicami i papierami 10 minut.

    W amerykanskim Dept of State rejestracja moje poprzedniej R1 zajela mi 5
    minut. Doslownie po 5 minutach wyszedlem z blacha w reku i papierem.
    Title przyslali poczta po jakims tygodniu czy dwoch. ZERO problemow.

    Ten tegez, niedawno samochod rejestrowalem to az mna rzucalo po scianach
    z wrazenia ;) - tu w Pl jakies numerki daja zapisane na karteczkach (ze
    juz sie wyswietla wolne stanowisko a nie numer numerka to inna sprawa
    jak wszyscy z poczekalni rwa sie jedni przez drugich zeby szybciej
    dostac blachy i dowod), kaza przyjsc po 2-3 dniach z blachami, papierami
    i oplatami, pozniej znowu miesiac czekania i w koncu odbior stalego
    dowodu po uprzednim pokazaniu OC. A to tylko zwykle przerejestrowanie
    szwajcarskiego samochodu kupionego i zarejestrowanego juz w PL o_O.

    Czyli nadal jestesmy 100 lat za Murzynami ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki