    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Test porównawczy języków programowania
    Date: Thu, 20 Jan 2011 03:46:48 -0800 (PST)
    <igfkqd$t5m$1@news.onet.pl> <igg4g4$kie$1@inews.gazeta.pl>
    <igh3lk$r55$1@news.onet.pl> <ih6o2v$1bp$1@news.onet.pl>
    <ih6pdt$6e9$1@news.onet.pl> <ih6rep$e02$1@news.onet.pl>
    <ih6sn9$ij2$1@news.onet.pl>
    <6...@f...googlegroups.com>
    <ih7110$1p8$1@news.onet.pl>
    <d...@o...googlegroups.com>
    <ih7ais$2t5$1@news.onet.pl>
    <a...@f...googlegroups.com>
    <ih93q8$pc7$1@news.onet.pl>
    <3...@h...googlegroups.com>
    <ih96g7$5ba$1@news.onet.pl>

    On Jan 20, 11:32 am, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    > No i co z tego? Co to ma do rzeczy?

    Że jest to kontrprzykład do Twojej tezy.

    > Ilu programist w potrzebnych jest do wytworzenia danego programu,

    Zależy od programu.

    > a ile instytucji certyfikowanych jest potrzebnych do zbadania gotowego produktu.

    Zależy od produktu, od tego jak dobrze ma być zbadany i ile jest na to
    czasu. W pewnych przypadkach będą to teoretycznie setki lub tysiące
    takich instytucji, a w praktyce: "nie da się".

    > Co wiecej instytucja taka mo e te bada inne produkty.

    Programista też może programować inne produkty.

    > No ale widz , e wolisz jednak sam wymy la dane i si tylko do nich
    > odnosi ....

    Jakie dane?
    Proszę bardzo, podaj mi prawdziwe, nie zmyślone dane określające
    stosunki liczby certyfikowanych laboratoriów (i certyfikowanych
    pracowników laboratoriów) badających programy niecertyfikowanych
    programistów, do ilości certyfikowanych programistów tworzących
    programy przy takich samych miarach niezawodności certyfikowanych
    programów w obydwu przypadkach.