  • Data: 2011-01-20 20:47:44
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/01/2011 20:35, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Ja akurat uważam że ryzyko nie będzie zbyt duże,

    Wiesz, jak ludzie będą robieni na 50 zyka od zakupó, to wielu z nich się
    połapie i zaczną zgłaszać skargi. Z drugiej strony "obwąchiwanie" jakimś
    urządzeniem klientów w kolejce kwalifikuje się jako podejrzane
    zachowanie, zwłaszcza, że zauważ, że przy tej metodzie jeden ze
    wspólników musi trzymać to urządzenie w odległości kilku centymetrów od
    portfela właściciela legalnej karty w tym samym czasie, kiedy drugi
    wykonuje przy kasie płatność. Z trzeciej strony chyba wszystkie
    supermarkety mają CCTV.

    > a zyski porównywalne
    > z inną drobną działalnością przestępczą, tylko bariera wejścia będzie
    > wysoko, bo będzie trzeba naprawdę dobrego inżyniera.

    Naprawdę dobrzy inżynierowie nie są raczej zainteresowani zyskami
    porównywalnymi z drobną działalnością przestępczą typu 25 PLN za godzinę.

    > Powiem jeszcze więcej: zadziwia mnie że to tak dobrze działa (bo
    > faktycznie, działa i ten rynek jakoś nie ma tendencji do zanikania; co
    > do tego nie mam wątpliwości), skoro cała konstrukcja się trzyma na gumę
    > do żucia i taśmę klejącą.

    Ale w zasadzie czemu miałoby nie działać?