  • Data: 2011-01-12 21:43:01
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-07 22:04, A.L. pisze:

    > W zasadzie tak. Wiekszosc takiego kodu to badziewie. Przynajmniej w
    > tej dziedzinie ktora mnie interesuje, to znaczy "programowania
    > liniowego" i obliczen numerycznych.
    >
    > Natomiast paradoksalne jest, ze tak jak w przypadku wypadku Therac
    > (link powyzej) KAZDY inzynier mechanik musial miec certyfikat ze jest
    > uprawniony do pracy z urzadzeniami nuklearnymi, nawet jezeli
    > projektowal najmniejsza srubke, natomiast programista byl wziety z
    > ulicy i nawet w czasie sledztwa byly trudnowsci z ustaleniem kto to
    > taki.

    Ciekawa dyskusja i wnioski z ktorymi sie zgadzam. Czemu tak jest? Czemu
    prawnik musi zrobic aplikacje, zeby byc notariuszem, lekarz zrobic
    dyplom, odbyc praktyki, udokumentowane staze itp., zdobyc kwalifikacje,
    budowlaniem musi miec uprawnienia, itp. itd. (wszystko to co napisales
    we wczesniejszych postach) a programistow biora z lapanki i nie zawsze
    sprawdzaja jego wyksztalcenie? Tak jest chyba na calym swiecie niestety...