  • Data: 2011-01-13 08:59:45
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 13, 9:34 am, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:

    > Jest jakas mozliwosc zeby sie dowiedziec czegos o tym systemie?

    To nawet nie jest jakiś specjalny przypadek.

    Z tego co wiem, to we francuskich pociągach TGV maszynista wsiada do
    pociągu tylko i wyłącznie po to, żeby pasażerom poprawić samopoczucie.
    Przy prędkości 300 km/h i wynikającej z tego drodze hamowania liczonej
    w bardzo dużych kilometrach nie ma żadnego znaczenia, co ten
    maszynista zrobi. Kierownicy i tak nie ma, więc nawet gdyby na torach
    zobaczył krowę albo czołg, to nawet nie ma po co gwizdać.
    Spokojnie można by było puścić ten pociąg na automacie i technologia
    do tego istnieje już od dawna, ale z badań wynika, że społeczeństwo
    nie zaakceptowałoby tego pomysłu. I właśnie psychologia jest jedynym
    powodem, dla którego w TGV jest z przodu krzesło. Myślę, że z tymi
    lekarzami było podobnie.