  • Data: 2011-01-11 13:03:20
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...pl pisze:

    > Urzędnik nie musi się znać. Po to ma procedury.

    Tak i dlatego niektórzy potrafią "przepchnąć" patent na koło, czy ogień...

    > Jednak oprogramowanie trudno sensownie przebadać w laboratorium. Skoro
    > urzędnik nie potrafi sam sprawdzić jakości oprogramowania, to tym więcej
    > dodatkowej skuteczności przyniosą uprawnienia pracowników i certyfikacja
    > podmiotów, bo to urzędnika akurat jest w stanie sprawdzić.

    I co to da? Nic. Tam gdzie jest niezbędny certyfikat w wielu wypadkach
    jest produkt badany przez laboratoria wydające certyfikaty. Tam, gdzie
    nie ma to znaczenia, certyfikatu nie potrzeba.

    A same certyfikaty jak widać to nie wszystko:
    http://www.lodz.naszemiasto.pl/artykul/731520,chory-
    mial-zlamane-zebro-i-mostek-lekarz-stwierdzil-ze-to,
    id,t.html?kategoria=660

    znam przypadki, że taki sam konował wysyłał osobę chorą na bzdurne
    badania, nie robiąc podstawowych, a później twierdził, że przecież jest
    zdrowy, bo badania wyszły pomyślnie. Niestety jak wykryto co jest mu na
    prawde, było juz za późno.

    > Możesz już zostawić tego chochoła, nikt przecież nie postuluje wymagania
    > uprawnień do systemów innych niż mission critical.

    Ja wolę, zeby systemy mission critical były po prostu dobrze
    przetestowane i to one powinny być certyfikowane, a nie pracownicy. I
    żeby tego właśnie nie wykonywał zwykły urzędnik, który się na tym nie zna.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl