  • Data: 2013-11-02 23:06:15
    Temat: Re: Test baterii alkalicznych i cynkowych AA - R6
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Zapotrzebowanie na moc, owszem, natomiast drugim typowym zastosowaniem
    > jest "latarka", z jakimś napięciem minimalnym, po którym baterię
    > uznajemy za rozładowaną. I tylko ktoś może narzekać, że mu NiMHy
    > padają prawie bez ostrzeżenia, a drugi że LR zdychają stopniowo.
    [...]

    Test dotyczył baterii AA, a mam wrażenie jakbyś cały czas pisał o
    aku. Nie jestem aż takim specjalistą, żeby samemu jednoznacznie
    rozstrzygać takie niejasności - mógłbyś to rozjaśnić? :)

    Chodzi o to, że lubię zawsze dowiadywać się czegoś nowego, ale
    śmieci na wejściu (w wyniku błędnej interpretacji) = śmieci w głowie. ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]