  • Data: 2013-11-15 23:58:58
    Temat: Re: Test baterii alkalicznych i cynkowych AA - R6
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " 666" <j...@g...pl> wrote:

    > Mam jeszcze trzeci: napięcie.
    > Mam taki przenośny skaner na dwa paluszki generalnie odmawiający
    > współpracy z akumulatorkami, natomiast pracuje z bateriami
    > alkalicznymi (ale gdy już przestaje pracować, to baterie jeszcze się
    > doskonale nadają do innych sprzętów)
    > Niedoróbka

    A tak, bardzo dobre spostrzeżenie - to sprzęt określa co to znaczy
    "jeszcze dobra bateria". W efekcie nie każdy naładowany aku potrafi
    się nadać, a i dla baterii może się liczyć tylko napięcie szczytowe na
    początku.

    Nb.: Mam taki czujnik, który wybrzydzał na 2 aku, a 2 baterie też
    tylko dość szybko nadgryzał. To sprzęt nieprzenośny, więc podłączyłem
    mu pojemnik na 3 aku i od tamtej pory mam go z głowy (uwaga dla totalnie
    początkujących przy takich ulepszeniach: troszkę ryzykujemy, że spalimy
    elektronikę).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]