  • Data: 2013-11-17 18:42:59
    Temat: Re: Test baterii alkalicznych i cynkowych AA - R6
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tradycyjna" ładowarka (nie pamiętam Tatarek czy Ansmann) akumulatorków 4szt. x NiCd
    z malutkim przełącznikiem 6h-12h (zależnie od
    pojemności), spokojnie doładowywała jakościowe alkaliczne R6 (AA) do jakichś 70%
    pierwotnej pojemności.
    Czasem jej używam dla naładowania "na chama" szwankujących aku NiMH.
    BTW w międzyczasie padło mi parę innych "automatycznych" "markowych" ładowarek z
    funkcją podtrzymania czy z funkcją wstępnego
    rozładowywania.

    -----
    napięcia, niższego niż w R6.