  • Data: 2009-09-14 13:03:00
    Temat: Re: Test M9
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Wrz, 14:45, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    Podsumowanie.html

> [...]
    > który pokazuje to, co zostanie zarejestrowane na matrycy nie jest
    > mniejszy niż w Olympusach E4xx ??? - czy jest zoom w wizjerze, czy
    > wizjer jest stałoogniskowy i ma tylko narysowane ramki?]
    >
    > To bardzo ładny aparat, ale lepsze "dalmierzowce" już się pojawiły -
    > Panasonic G1, GH1, GF1, Olympus Pen. Nie są to w PEŁNI dalmierzowce, bo
    > brakuje im znanego z dalmierzy sposobu ostrzenia, ale reszta pasuje.
    >
    > A pastwię się nad tą Leicą, bo mam wrażenie, że to robienie ludziom wody
    > z mózgu. Pewnie z 80% ceny tego aparatu to ta kropeczka na aparacie.

    A nie przszło co do głowy to, ze Leica nie zrobiła M9 po to aby
    konkurować z D3x, D700, 5DII czy jakiś innym 1D coś tam ....

    Leica zrobiła M9 aby użytkownicy M1 do M7 mogli również przykręcić
    swoje szkiełka do cyfrowego korpusu i nie uczyć się na nowo obługi
    sprzętu. Prawdopodobnie użytkownicy ci leją cienką stróżką na to, że
    LCD ma 220kpiksli bo i tak nie będą podglądać każdej fottki po
    pstryknięciu.

    M9 jest przedewszystkim dedykowane dla posiadaczy analodowych eMek.
    Jak zaczniesz porównywać M9 do innych eMek to wszystko stanie się
    bardziej zrozumiałe, włącznie z ceną (która i tak jest niższa od ceny
    D3x czy 1Ds).