    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Test M9
    Date: Sat, 12 Sep 2009 07:36:58 -0700 (PDT)
    <h8brq4$orj$3@news.wp.pl> <h8dlc2$52t$1@news.onet.pl>
    <4...@k...googlegroups.com>
    <h8dpdu$flc$1@news.onet.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <h8e0qe$3dn$1@news.onet.pl>
    <e...@a...googlegroups.com>
    <h8fts6$m0a$1@news.onet.pl>
    <f...@z...googlegroups.com>
    <h8g439$3jj$1@news.onet.pl>
    <f...@s...googlegroups.com>
    <h8g7v6$c97$1@news.onet.pl>

    On 12 Sep., 15:33, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Nigdy nie twierdziłem że na wszystkim się znam i wszystko w życiu
    > posiadałem, ale chyba nie będziesz się głupio upierać że wspomnianymi
    > aparatami nie fotografowano w gorszych warunkach oświetleniowych. I
    > znowu Twój styl wychodzi, robisz znów jakieś wycieczki osobiste. Skoro
    > jesteś taki merytoryczny to napisz dla potomnych że Olympus OM
    > kategorycznie się nie nadaje do fotografowania w gorszych warunkach
    > oświetleniowych w przeciwieństwie do systemu M Leica.
    >
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.- Zitierten Text ausblenden -

> [...]

    ja nic wiecej nie moge powiedziec niz to co juz napisalem ale powtorze
    po raz trzeci

    tymi niepowtarzalnymi cechami charakterystycznymi dla leici M byly:

    -cicho i bezwstrzasowo pracujaca migawka
    -jasna i swietna wymienna optyka , doskonale skorygowana - to zawsze
    byl szczyt mozliwosci technicznych w zakresie machaniki i optyki
    - calosc mala i lekka

    to byly cechy , ktorymi nie dysponowaly koniugatywnie slr-y w
    zawiazku z czym te aparty znalazly tam zastosowanie , gdzie wyminione
    cechy byly niezbedne, ale to oczywiste mozna bylo ciocie na imieninach
    tez zdejmowac - a jakze dokladnie tak jak cmena.

    tyle . wyciagaj wnioski jakie chcesz.

    nie badz dziecinny - sam zaproponowales , ze zrobisz zdjecie OM lub FM
    w trudnych warunkach.
    Ja w zwiazku z leica ani OM ani FM nie przywolywalem i nie
    stwierdzilem ze sie nie da , wyrazilem domniemanie ze Ty nie zrobisz -
    jak sie okazalo sluszne.
    Z pewnych rzeczy nie zdajesz sobie sprawy .
    Mysle , ze bedzie lepiej jesli zrobisz tak juz pisales wczesniej -
    zakonczysz ten watek , obawiam sie zu juz nic rzeczowego dodac nie
    mozesz.