eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla jednak zyskownaRe: Tesla jednak zyskowna
  • X-Received: by 2002:a25:aaa1:: with SMTP id t30-v6mr1015343ybi.13.1528140578321; Mon,
    04 Jun 2018 12:29:38 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:aaa1:: with SMTP id t30-v6mr1015343ybi.13.1528140578321; Mon,
    04 Jun 2018 12:29:38 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.neodome.net!news.redatomik.org!
    newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!pe
    er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03
    .iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!x25-v6no3421405qto.0!
    news-out.google.com!p41-v6ni3076qtp.1!nntp.google.com!x25-v6no3421397qto.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 4 Jun 2018 12:29:37 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pf42u7$bd6$1@news.icm.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <c...@g...com>
    <pf0853$3b1$1@node2.news.atman.pl> <7s9hmqty24ck$.dlg@myjk.org>
    <pf0en0$s6e$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <pf0ha7$bnh$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <pf1jdh$f1e$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <e...@g...com>
    <pf42u7$bd6$1@news.icm.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Tesla jednak zyskowna
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 04 Jun 2018 19:29:38 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2536
    X-Received-Body-CRC: 3818254235
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632803
    [ ukryj nagłówki ]

    Masz racje. W gospodarce rynkowej tak to sie odbywa. Jak jest zapotrzebowanie na
    jakis produkt to sie go produkuje i dostarcza. Chyba ze nie ma jak dostarczyc.
    Chwiowo problem produkcji pradu nie istnieje. Jest niewielka rezerwa nocna. Dla
    niewielkiej ilosci samochodow elektrycznych wystarczy. Przeslac liniami wysokiego i
    sredniego napiecia tez sie niewielka nadwyzke pradu da przeslac. Problemem jest
    odcinek pomiedzy srednim napieciem a niskim i dostarczenie pradu do ladowarek.
    Podejrzewam ze 95% lini niskiego napiecia nie ma rezerwy na przeslanie dodatkowych
    kilowatow. Nikt kto projektowal 20 i wiecej lat temu linie niskiego napiecia nie
    brtal pod uwage ze beda samochody elektryczne w ilosciach hurtowych. Linie do domow ,
    blokow, kamienic sa zbyt cienkie zeby udzwignely dodatkowe odbiorniki. Potrzebne sa
    nowe kable. Nowe kable to ogromne koszty i rozryte miasta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: