    Subject: Re: Tesla
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <561ee35b$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <mvn569$u6v$1@dont-email.me> <mvo27k$n6v$1@node2.news.atman.pl>
    <mvo6i9$3r5$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    From: atm <...@v...pl>
    Date: Thu, 15 Oct 2015 16:05:12 +0200

    On 2015-10-15 15:51, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jeśli nie chodzi o zysk to udowodnij ze aluminium ze starych puszek po piwie jest
    droższe od aluminium zrobionego w hucie a zbiera się puste puszki żeby na ulicach ich
    nie było, nie mam pojęcia jak trzeba mieć zryte po beretem żeby napisać ze recyklingu
    nie robi się dla zysku mierzonego dolarami albo ojro.

    To az taki problem, ze ktos na tym zarabia? Fajnie, ze bateria
    alkaliczna pojdzie na odpowidni przerob zamiast trafic na wysypisko lub
    do oceanu. A ze ktos ma z tego kase? Swietnie, ze potrafil sie tak ustawic.
    To tak jakby pojsc do toalety w mieszkaniu i postawic klocka obok
    muszli. Dla zasady. Nie bedzie na mnie zarabiala oczyszczalnia,
    wodociagi no i z pewnoscia nie zarobi na mnie producent papieru!!!
    Toaleta zas jest na tyle daleko od salonu, ze mnie to nie interesuje co
    sie tam dzieje...